Kone ei löydä nettikaapelia.

Tietämätön

Elikkäs pöytäkone ei löydä nettikaapelia. Olen asentanut windowsin uudelleen jo pari kertaa, mutta se ei auttanut. Koneen takana vilkkuu oranssi valo kun kaapelin laittaa kiinni koneeseen, mutta ennen tätä ongelmaa siinä vilkkui vihreä valo ja netti toimi normaalisti.
Kaapelikaan ei voi olla rikki, koska olen koittanut useita eri kaapeleita.
Netti toimii normaalisti esimerkiksi PS3:ssa. Kone on yhden kuukauden vanha ja käyttis on win7.
Kyselkää lisätietoa! T: Tietämätön

8

448

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietämätön

Nyt siinä rupesi vilkkumaan vihreä valo myös, mutta silti ei toimi.

• Oletko asentanut verkkokortin ajurit?

• Tietämätön

Menin vianmääritykseen ja siinä sanottiin: "Windows ei havainnut oikein asennettua verkkosovitinta. Jos järjestelmässä on verkkosovitin, sen ohjain on asennettava uudelleen." Eli ilmeisesti en ole asentanut niitä ajureita, mutta kun alustin koneen niin siinä mukana varmaan poistui myös ne verkkosovittimen ajurit, mutta en pääse niitä lataamaan kun ei ole nettiä. Mistä pääsisi katsomaan mikä verkkokortti minulla on?

• toispuoljokke
        Tietämätön kirjoitti:

Menin vianmääritykseen ja siinä sanottiin: "Windows ei havainnut oikein asennettua verkkosovitinta. Jos järjestelmässä on verkkosovitin, sen ohjain on asennettava uudelleen." Eli ilmeisesti en ole asentanut niitä ajureita, mutta kun alustin koneen niin siinä mukana varmaan poistui myös ne verkkosovittimen ajurit, mutta en pääse niitä lataamaan kun ei ole nettiä. Mistä pääsisi katsomaan mikä verkkokortti minulla on?

Lisään vielä.

Mene ohjauspannellin ja sieltä laitteisiin, valitse lisää laite, anna koneen etsiä laitteet. Voit myös laittaa koneen " korjaamaan " virheet, jolloin verkkortti alkaa toiminaan.

SIsoft Sandra on sellainen 1 ohjelma, jolla saat näkyviin kaikki koneeseen asennetut komponetit, tosin sitä ei välttämättä tarvita, koska tarvittavat tiedot löytyvät
        laitehallinnasta.

• Tietämätön
        toispuoljokke kirjoitti:

Lisään vielä.

Mene ohjauspannellin ja sieltä laitteisiin, valitse lisää laite, anna koneen etsiä laitteet. Voit myös laittaa koneen " korjaamaan " virheet, jolloin verkkortti alkaa toiminaan.

SIsoft Sandra on sellainen 1 ohjelma, jolla saat näkyviin kaikki koneeseen asennetut komponetit, tosin sitä ei välttämättä tarvita, koska tarvittavat tiedot löytyvät
        laitehallinnasta.

Menin sinne "lisää laite" kohtaan mutta se ei löytänyt mitään. Enkä pysty lataamaan sitä ohjelmaa,koska ei ole nettiä.

• toispuoljokke

Miksi alustit kuukauden ikäisen koneen,

• toispuoljokke

asenna verkkortti uudesataan. Ajurit löytyvät koneen käyttiksestä.

• Tietämätön

Ongelma korjattu! Kiitos kuitenkin kaikille jotka jaksoivat auttaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      360
      1937
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1304
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1297
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1167
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      84
      1043
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      90
      926
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      853
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      824
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe