Elikkäs pöytäkone ei löydä nettikaapelia. Olen asentanut windowsin uudelleen jo pari kertaa, mutta se ei auttanut. Koneen takana vilkkuu oranssi valo kun kaapelin laittaa kiinni koneeseen, mutta ennen tätä ongelmaa siinä vilkkui vihreä valo ja netti toimi normaalisti.
Kaapelikaan ei voi olla rikki, koska olen koittanut useita eri kaapeleita.
Netti toimii normaalisti esimerkiksi PS3:ssa. Kone on yhden kuukauden vanha ja käyttis on win7.
Kyselkää lisätietoa! T: Tietämätön
Kone ei löydä nettikaapelia.
8
400
Vastaukset
- TietämätönNyt siinä rupesi vilkkumaan vihreä valo myös, mutta silti ei toimi. 
- Oletko asentanut verkkokortin ajurit? - TietämätönMenin vianmääritykseen ja siinä sanottiin: "Windows ei havainnut oikein asennettua verkkosovitinta. Jos järjestelmässä on verkkosovitin, sen ohjain on asennettava uudelleen." Eli ilmeisesti en ole asentanut niitä ajureita, mutta kun alustin koneen niin siinä mukana varmaan poistui myös ne verkkosovittimen ajurit, mutta en pääse niitä lataamaan kun ei ole nettiä. Mistä pääsisi katsomaan mikä verkkokortti minulla on? 
- toispuoljokkeTietämätön kirjoitti:Menin vianmääritykseen ja siinä sanottiin: "Windows ei havainnut oikein asennettua verkkosovitinta. Jos järjestelmässä on verkkosovitin, sen ohjain on asennettava uudelleen." Eli ilmeisesti en ole asentanut niitä ajureita, mutta kun alustin koneen niin siinä mukana varmaan poistui myös ne verkkosovittimen ajurit, mutta en pääse niitä lataamaan kun ei ole nettiä. Mistä pääsisi katsomaan mikä verkkokortti minulla on? Lisään vielä. 
 Mene ohjauspannellin ja sieltä laitteisiin, valitse lisää laite, anna koneen etsiä laitteet. Voit myös laittaa koneen " korjaamaan " virheet, jolloin verkkortti alkaa toiminaan.
 SIsoft Sandra on sellainen 1 ohjelma, jolla saat näkyviin kaikki koneeseen asennetut komponetit, tosin sitä ei välttämättä tarvita, koska tarvittavat tiedot löytyvät
 laitehallinnasta.
- Tietämätöntoispuoljokke kirjoitti:Lisään vielä. 
 Mene ohjauspannellin ja sieltä laitteisiin, valitse lisää laite, anna koneen etsiä laitteet. Voit myös laittaa koneen " korjaamaan " virheet, jolloin verkkortti alkaa toiminaan.
 SIsoft Sandra on sellainen 1 ohjelma, jolla saat näkyviin kaikki koneeseen asennetut komponetit, tosin sitä ei välttämättä tarvita, koska tarvittavat tiedot löytyvät
 laitehallinnasta.Menin sinne "lisää laite" kohtaan mutta se ei löytänyt mitään. Enkä pysty lataamaan sitä ohjelmaa,koska ei ole nettiä. 

- toispuoljokkeMiksi alustit kuukauden ikäisen koneen, 
- toispuoljokkeasenna verkkortti uudesataan. Ajurit löytyvät koneen käyttiksestä. 
- TietämätönOngelma korjattu! Kiitos kuitenkin kaikille jotka jaksoivat auttaa! 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424945
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183656
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693453
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012808
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862690
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302630
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161723
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161566
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011448
- 1521321