Miksi en pysty rakentamaan mitään,vaikka rahaa on ja teen niinkuin ohjeissa sanotaan. Olenko innoissani unohtanut jotakin oleellista? Ihan kuin koko rakennustoiminto ei toimisi ollenkaan... Neuvokaa jos osaatte!
Rakentaminen sims 2
6
1104
Vastaukset
- Gauntlet
Mikäli et pelaa laittomalla kopiolla, niin kokeile päivittää näytönohjaimen ajurit. Kuulemma on auttanut.
- NatuPoppu
täytyy kokeilla ne on aika vanhat =) Ihan uusi kaupasta ostettu peli on =)
NatuPoppu kirjoitti:
täytyy kokeilla ne on aika vanhat =) Ihan uusi kaupasta ostettu peli on =)
Jos sulla on joku no-cd juttu niin rakentaminen ei toimi. Ja jos sul on se niin ei tarkota sitä että sulla olis laiton kopio. Ei noil cd:llä jaksa pelleillä.
- Juhia
lammas-jr kirjoitti:
Jos sulla on joku no-cd juttu niin rakentaminen ei toimi. Ja jos sul on se niin ei tarkota sitä että sulla olis laiton kopio. Ei noil cd:llä jaksa pelleillä.
Peli toimii imagella ihan hyvin ilman crackiä, jos ei halua cd:tä vaihella vähän väliä. Palauta sims2 alkuperäinen exe, lataa image esim. alcoholilla virtuaali asemaan ja käynistä peli. (Jos on CloneCD ohjelmani niin poista se ja alcoholin asetuksista emuloinnista ja extra emuloinnista kaikki ruksit pois niin kyllä pitäis toimia)
- -Mimi-
Juhia kirjoitti:
Peli toimii imagella ihan hyvin ilman crackiä, jos ei halua cd:tä vaihella vähän väliä. Palauta sims2 alkuperäinen exe, lataa image esim. alcoholilla virtuaali asemaan ja käynistä peli. (Jos on CloneCD ohjelmani niin poista se ja alcoholin asetuksista emuloinnista ja extra emuloinnista kaikki ruksit pois niin kyllä pitäis toimia)
Kun rakennan taloa, niin laitan vaikka kuinka paljon ikkunoita ja ovia, mutta silti valoa ei tule ollenkaan, ei edes kun simi menee sisään!
Missä ongelma? - neropatti
-Mimi- kirjoitti:
Kun rakennan taloa, niin laitan vaikka kuinka paljon ikkunoita ja ovia, mutta silti valoa ei tule ollenkaan, ei edes kun simi menee sisään!
Missä ongelma?...eli siis yksinkertaisesti lamppuja!
Sitten klikkaat lampusta ja laitat sytytä ja sit valitset kaikki lamput tai tämä lamppu ja a vot tuli valot!
Ihan iisi juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100841
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m150422Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368