Rakentaminen sims 2

NatuPoppu

Miksi en pysty rakentamaan mitään,vaikka rahaa on ja teen niinkuin ohjeissa sanotaan. Olenko innoissani unohtanut jotakin oleellista? Ihan kuin koko rakennustoiminto ei toimisi ollenkaan... Neuvokaa jos osaatte!

6

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gauntlet

      Mikäli et pelaa laittomalla kopiolla, niin kokeile päivittää näytönohjaimen ajurit. Kuulemma on auttanut.

      • NatuPoppu

        täytyy kokeilla ne on aika vanhat =) Ihan uusi kaupasta ostettu peli on =)


      • NatuPoppu kirjoitti:

        täytyy kokeilla ne on aika vanhat =) Ihan uusi kaupasta ostettu peli on =)

        Jos sulla on joku no-cd juttu niin rakentaminen ei toimi. Ja jos sul on se niin ei tarkota sitä että sulla olis laiton kopio. Ei noil cd:llä jaksa pelleillä.


      • Juhia
        lammas-jr kirjoitti:

        Jos sulla on joku no-cd juttu niin rakentaminen ei toimi. Ja jos sul on se niin ei tarkota sitä että sulla olis laiton kopio. Ei noil cd:llä jaksa pelleillä.

        Peli toimii imagella ihan hyvin ilman crackiä, jos ei halua cd:tä vaihella vähän väliä. Palauta sims2 alkuperäinen exe, lataa image esim. alcoholilla virtuaali asemaan ja käynistä peli. (Jos on CloneCD ohjelmani niin poista se ja alcoholin asetuksista emuloinnista ja extra emuloinnista kaikki ruksit pois niin kyllä pitäis toimia)


      • -Mimi-
        Juhia kirjoitti:

        Peli toimii imagella ihan hyvin ilman crackiä, jos ei halua cd:tä vaihella vähän väliä. Palauta sims2 alkuperäinen exe, lataa image esim. alcoholilla virtuaali asemaan ja käynistä peli. (Jos on CloneCD ohjelmani niin poista se ja alcoholin asetuksista emuloinnista ja extra emuloinnista kaikki ruksit pois niin kyllä pitäis toimia)

        Kun rakennan taloa, niin laitan vaikka kuinka paljon ikkunoita ja ovia, mutta silti valoa ei tule ollenkaan, ei edes kun simi menee sisään!
        Missä ongelma?


      • neropatti
        -Mimi- kirjoitti:

        Kun rakennan taloa, niin laitan vaikka kuinka paljon ikkunoita ja ovia, mutta silti valoa ei tule ollenkaan, ei edes kun simi menee sisään!
        Missä ongelma?

        ...eli siis yksinkertaisesti lamppuja!
        Sitten klikkaat lampusta ja laitat sytytä ja sit valitset kaikki lamput tai tämä lamppu ja a vot tuli valot!
        Ihan iisi juttu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe