Miks jotkut otsikot ja nikit näkyy lihavoituneina
ja miks joittenkin nikkien perässä on tommoset "postikortit"???????
Tietämätön tiedustelee
12
858
Vastaukset
- Sumppi-Ruusa
...rekisteröityneiden nikkien kirjoituksia ja se "postikortti" siellä nimen perässä on ko. nikin sähköpostiosoitteen suora linkki.
Pääset myös tutustumaan ko. henkilön omakuvaan sitä kautta.- Sumppi-Ruusa
Sen oikea nimitys taitaa olla galleriasivu.
- ei enää yhtä tyhmä
Sumppi-Ruusa kirjoitti:
Sen oikea nimitys taitaa olla galleriasivu.
mie sit taijankin käyvä kurkkaamas sitä siun galleriaasi ;))
- Lupinus
ei enää yhtä tyhmä kirjoitti:
mie sit taijankin käyvä kurkkaamas sitä siun galleriaasi ;))
minun nikkini?
Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
Miten? - Sumppi-Ruusa
Lupinus kirjoitti:
minun nikkini?
Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
Miten?..... itsellesi ?
http://galleria.suomi24.fi/
Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen lisäksi valitsetkin itsellesi nimimerkin.
Kun avaat tuon sivun - Sumppi-Ruusa
Lupinus kirjoitti:
minun nikkini?
Miten?http://galleria.suomi24.fi/
Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen LISÄKSI palvelu pyytää sinulta valitsemasi nimimerkin.
Kun avaat tuon sivun "Rekisteröi nimimerkki", yritä jos pääsisit sisälle kirjoittamalla siihen NYKYINEN sp-osoitteesi. - Lupinus
Sumppi-Ruusa kirjoitti:
http://galleria.suomi24.fi/
Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen LISÄKSI palvelu pyytää sinulta valitsemasi nimimerkin.
Kun avaat tuon sivun "Rekisteröi nimimerkki", yritä jos pääsisit sisälle kirjoittamalla siihen NYKYINEN sp-osoitteesi.kun riensit hätiin heti kun pyysin. Annan sille todella arvoa. Kiitos!
Aloin vain tässä ajatella, että koska olen tälläinen "sitoutumaton" monessakin mielessä, niin jätän koko rekisteröitymisen.
Eli villi ja vapaa edelleenkin, mutta tavattavissa tuon kevään kukan Lupiinin nikin alta.
Kun otin tuon Lupinuksen, niin muistelin mikä olisi latinaksi susi, sillä olin niin kiukkuinen.
Susihan taitaa olla lupus, tai jotain, mutta Lupinus on ainakin lupiini. - miimis
Lupinus kirjoitti:
minun nikkini?
Miten?jos olet rekisteröinyt nikin ja galleriassa jo ei sitä voi kukaan muu palstalla käyttää
Lupinus kirjoitti:
minun nikkini?
Miten?mutta menköön johan niiitä kulutettinkin eikö?mulla men mies 50 ,mutta anti palaa vaan
- Lupinus
RamiKS kirjoitti:
mutta menköön johan niiitä kulutettinkin eikö?mulla men mies 50 ,mutta anti palaa vaan
Lupinus ei ole oikeastaan kiva nimimerkki, koska se muistuttaa sutta.
Jos elettäisiin lähempänä joulua, niin olisin ottanut Joulu-Mimmin nikikseni?
Vai onkohan sekin jo jollakin? - Angiina
Lupinus kirjoitti:
Lupinus ei ole oikeastaan kiva nimimerkki, koska se muistuttaa sutta.
Jos elettäisiin lähempänä joulua, niin olisin ottanut Joulu-Mimmin nikikseni?
Vai onkohan sekin jo jollakin?Meillä täällä on jo huominen. Ja minun pitäisi olla nukkumassa. Talo on kuitenkin niin hiljainen ja päässä suhisee kuin kaislikossa, etten osaa nukahtaa.
Halusin tulla sanomaan sinulle, että älä välitä. Ainakin minulle sinä tulet aina olemaan kipakka Ellu, uskollinen taistelutoverini. Ja mikä nimimerkki se Angiina nyt on? No, tietenkin tälläisinä rauhattomina aikoina voin olla kohtuullisen varma, ettei kukaan toinen a) haluaisi tulla sekoitetuksi meikäläiseen tahi b) ottaisi tautia kantaakseen. - Lupinus
Angiina kirjoitti:
Meillä täällä on jo huominen. Ja minun pitäisi olla nukkumassa. Talo on kuitenkin niin hiljainen ja päässä suhisee kuin kaislikossa, etten osaa nukahtaa.
Halusin tulla sanomaan sinulle, että älä välitä. Ainakin minulle sinä tulet aina olemaan kipakka Ellu, uskollinen taistelutoverini. Ja mikä nimimerkki se Angiina nyt on? No, tietenkin tälläisinä rauhattomina aikoina voin olla kohtuullisen varma, ettei kukaan toinen a) haluaisi tulla sekoitetuksi meikäläiseen tahi b) ottaisi tautia kantaakseen.automaattisesti, niin Angiina, kuin Lupinuskin.
Minä olenkin oikeastaan tottunut, sillä sukunimeni on niin harvinainen, ettei niitä ole Suomessa kovin palon.Tarkoitan suhteessa kaikkiin sukunimiin.
Aina kysytään oletko sukua sille, tai sille....?
Ei se mikään hieno nimi ole, mielestäni.
Enemmänkin eläimellinen sekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328