Tietämätön tiedustelee

Tyhmäkö kysyy

Miks jotkut otsikot ja nikit näkyy lihavoituneina
ja miks joittenkin nikkien perässä on tommoset "postikortit"???????

12

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sumppi-Ruusa

      ...rekisteröityneiden nikkien kirjoituksia ja se "postikortti" siellä nimen perässä on ko. nikin sähköpostiosoitteen suora linkki.
      Pääset myös tutustumaan ko. henkilön omakuvaan sitä kautta.

      • Sumppi-Ruusa

        Sen oikea nimitys taitaa olla galleriasivu.


      • ei enää yhtä tyhmä
        Sumppi-Ruusa kirjoitti:

        Sen oikea nimitys taitaa olla galleriasivu.

        mie sit taijankin käyvä kurkkaamas sitä siun galleriaasi ;))


      • Lupinus
        ei enää yhtä tyhmä kirjoitti:

        mie sit taijankin käyvä kurkkaamas sitä siun galleriaasi ;))

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?


      • Sumppi-Ruusa
        Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        ..... itsellesi ?

        http://galleria.suomi24.fi/

        Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen lisäksi valitsetkin itsellesi nimimerkin.

        Kun avaat tuon sivun


      • Sumppi-Ruusa
        Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        http://galleria.suomi24.fi/

        Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen LISÄKSI palvelu pyytää sinulta valitsemasi nimimerkin.

        Kun avaat tuon sivun "Rekisteröi nimimerkki", yritä jos pääsisit sisälle kirjoittamalla siihen NYKYINEN sp-osoitteesi.


      • Lupinus
        Sumppi-Ruusa kirjoitti:

        http://galleria.suomi24.fi/

        Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen LISÄKSI palvelu pyytää sinulta valitsemasi nimimerkin.

        Kun avaat tuon sivun "Rekisteröi nimimerkki", yritä jos pääsisit sisälle kirjoittamalla siihen NYKYINEN sp-osoitteesi.

        kun riensit hätiin heti kun pyysin. Annan sille todella arvoa. Kiitos!

        Aloin vain tässä ajatella, että koska olen tälläinen "sitoutumaton" monessakin mielessä, niin jätän koko rekisteröitymisen.

        Eli villi ja vapaa edelleenkin, mutta tavattavissa tuon kevään kukan Lupiinin nikin alta.

        Kun otin tuon Lupinuksen, niin muistelin mikä olisi latinaksi susi, sillä olin niin kiukkuinen.
        Susihan taitaa olla lupus, tai jotain, mutta Lupinus on ainakin lupiini.


      • miimis
        Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        jos olet rekisteröinyt nikin ja galleriassa jo ei sitä voi kukaan muu palstalla käyttää


      • Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        mutta menköön johan niiitä kulutettinkin eikö?mulla men mies 50 ,mutta anti palaa vaan


      • Lupinus
        RamiKS kirjoitti:

        mutta menköön johan niiitä kulutettinkin eikö?mulla men mies 50 ,mutta anti palaa vaan

        Lupinus ei ole oikeastaan kiva nimimerkki, koska se muistuttaa sutta.

        Jos elettäisiin lähempänä joulua, niin olisin ottanut Joulu-Mimmin nikikseni?
        Vai onkohan sekin jo jollakin?


      • Angiina
        Lupinus kirjoitti:

        Lupinus ei ole oikeastaan kiva nimimerkki, koska se muistuttaa sutta.

        Jos elettäisiin lähempänä joulua, niin olisin ottanut Joulu-Mimmin nikikseni?
        Vai onkohan sekin jo jollakin?

        Meillä täällä on jo huominen. Ja minun pitäisi olla nukkumassa. Talo on kuitenkin niin hiljainen ja päässä suhisee kuin kaislikossa, etten osaa nukahtaa.

        Halusin tulla sanomaan sinulle, että älä välitä. Ainakin minulle sinä tulet aina olemaan kipakka Ellu, uskollinen taistelutoverini. Ja mikä nimimerkki se Angiina nyt on? No, tietenkin tälläisinä rauhattomina aikoina voin olla kohtuullisen varma, ettei kukaan toinen a) haluaisi tulla sekoitetuksi meikäläiseen tahi b) ottaisi tautia kantaakseen.


      • Lupinus
        Angiina kirjoitti:

        Meillä täällä on jo huominen. Ja minun pitäisi olla nukkumassa. Talo on kuitenkin niin hiljainen ja päässä suhisee kuin kaislikossa, etten osaa nukahtaa.

        Halusin tulla sanomaan sinulle, että älä välitä. Ainakin minulle sinä tulet aina olemaan kipakka Ellu, uskollinen taistelutoverini. Ja mikä nimimerkki se Angiina nyt on? No, tietenkin tälläisinä rauhattomina aikoina voin olla kohtuullisen varma, ettei kukaan toinen a) haluaisi tulla sekoitetuksi meikäläiseen tahi b) ottaisi tautia kantaakseen.

        automaattisesti, niin Angiina, kuin Lupinuskin.

        Minä olenkin oikeastaan tottunut, sillä sukunimeni on niin harvinainen, ettei niitä ole Suomessa kovin palon.Tarkoitan suhteessa kaikkiin sukunimiin.

        Aina kysytään oletko sukua sille, tai sille....?
        Ei se mikään hieno nimi ole, mielestäni.
        Enemmänkin eläimellinen sekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe