Tietämätön tiedustelee

Tyhmäkö kysyy

Miks jotkut otsikot ja nikit näkyy lihavoituneina
ja miks joittenkin nikkien perässä on tommoset "postikortit"???????

12

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sumppi-Ruusa

      ...rekisteröityneiden nikkien kirjoituksia ja se "postikortti" siellä nimen perässä on ko. nikin sähköpostiosoitteen suora linkki.
      Pääset myös tutustumaan ko. henkilön omakuvaan sitä kautta.

      • Sumppi-Ruusa

        Sen oikea nimitys taitaa olla galleriasivu.


      • ei enää yhtä tyhmä
        Sumppi-Ruusa kirjoitti:

        Sen oikea nimitys taitaa olla galleriasivu.

        mie sit taijankin käyvä kurkkaamas sitä siun galleriaasi ;))


      • Lupinus
        ei enää yhtä tyhmä kirjoitti:

        mie sit taijankin käyvä kurkkaamas sitä siun galleriaasi ;))

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?


      • Sumppi-Ruusa
        Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        ..... itsellesi ?

        http://galleria.suomi24.fi/

        Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen lisäksi valitsetkin itsellesi nimimerkin.

        Kun avaat tuon sivun


      • Sumppi-Ruusa
        Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        http://galleria.suomi24.fi/

        Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen LISÄKSI palvelu pyytää sinulta valitsemasi nimimerkin.

        Kun avaat tuon sivun "Rekisteröi nimimerkki", yritä jos pääsisit sisälle kirjoittamalla siihen NYKYINEN sp-osoitteesi.


      • Lupinus
        Sumppi-Ruusa kirjoitti:

        http://galleria.suomi24.fi/

        Se tapahtuu samalla tavalla kuin perustaisit sähköpostiosoitteen, mutta tuon osoitteen LISÄKSI palvelu pyytää sinulta valitsemasi nimimerkin.

        Kun avaat tuon sivun "Rekisteröi nimimerkki", yritä jos pääsisit sisälle kirjoittamalla siihen NYKYINEN sp-osoitteesi.

        kun riensit hätiin heti kun pyysin. Annan sille todella arvoa. Kiitos!

        Aloin vain tässä ajatella, että koska olen tälläinen "sitoutumaton" monessakin mielessä, niin jätän koko rekisteröitymisen.

        Eli villi ja vapaa edelleenkin, mutta tavattavissa tuon kevään kukan Lupiinin nikin alta.

        Kun otin tuon Lupinuksen, niin muistelin mikä olisi latinaksi susi, sillä olin niin kiukkuinen.
        Susihan taitaa olla lupus, tai jotain, mutta Lupinus on ainakin lupiini.


      • miimis
        Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        jos olet rekisteröinyt nikin ja galleriassa jo ei sitä voi kukaan muu palstalla käyttää


      • Lupinus kirjoitti:

        minun nikkini?
        Eilen illalla vielä pääsin palstalle Ellu nikillä. Tänän en enää, sillä se on jonkun muun.
        Miten?

        mutta menköön johan niiitä kulutettinkin eikö?mulla men mies 50 ,mutta anti palaa vaan


      • Lupinus
        RamiKS kirjoitti:

        mutta menköön johan niiitä kulutettinkin eikö?mulla men mies 50 ,mutta anti palaa vaan

        Lupinus ei ole oikeastaan kiva nimimerkki, koska se muistuttaa sutta.

        Jos elettäisiin lähempänä joulua, niin olisin ottanut Joulu-Mimmin nikikseni?
        Vai onkohan sekin jo jollakin?


      • Angiina
        Lupinus kirjoitti:

        Lupinus ei ole oikeastaan kiva nimimerkki, koska se muistuttaa sutta.

        Jos elettäisiin lähempänä joulua, niin olisin ottanut Joulu-Mimmin nikikseni?
        Vai onkohan sekin jo jollakin?

        Meillä täällä on jo huominen. Ja minun pitäisi olla nukkumassa. Talo on kuitenkin niin hiljainen ja päässä suhisee kuin kaislikossa, etten osaa nukahtaa.

        Halusin tulla sanomaan sinulle, että älä välitä. Ainakin minulle sinä tulet aina olemaan kipakka Ellu, uskollinen taistelutoverini. Ja mikä nimimerkki se Angiina nyt on? No, tietenkin tälläisinä rauhattomina aikoina voin olla kohtuullisen varma, ettei kukaan toinen a) haluaisi tulla sekoitetuksi meikäläiseen tahi b) ottaisi tautia kantaakseen.


      • Lupinus
        Angiina kirjoitti:

        Meillä täällä on jo huominen. Ja minun pitäisi olla nukkumassa. Talo on kuitenkin niin hiljainen ja päässä suhisee kuin kaislikossa, etten osaa nukahtaa.

        Halusin tulla sanomaan sinulle, että älä välitä. Ainakin minulle sinä tulet aina olemaan kipakka Ellu, uskollinen taistelutoverini. Ja mikä nimimerkki se Angiina nyt on? No, tietenkin tälläisinä rauhattomina aikoina voin olla kohtuullisen varma, ettei kukaan toinen a) haluaisi tulla sekoitetuksi meikäläiseen tahi b) ottaisi tautia kantaakseen.

        automaattisesti, niin Angiina, kuin Lupinuskin.

        Minä olenkin oikeastaan tottunut, sillä sukunimeni on niin harvinainen, ettei niitä ole Suomessa kovin palon.Tarkoitan suhteessa kaikkiin sukunimiin.

        Aina kysytään oletko sukua sille, tai sille....?
        Ei se mikään hieno nimi ole, mielestäni.
        Enemmänkin eläimellinen sekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe