Mitä hyvää?

Muuttaja muualta

Mitä hyvää Ruskolla on? Kerro kannattaako muuttaa sinne.

32

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cat

      Ainakin siellä haisee kohta taas sianpaska ja hyvin!

      • myöskkin

        Liedossa


      • itsekinnnn

        Asun.


    • Näin on!!

      Ei kannata.

    • Vahtolainen

      Kannattaa ehdottomasti muuttaa Ruskolle, tai Vahdolle (siellä edullisemmat asunnot, mutta vain 10 min pitempi matka Turkuun). Ruskohan on valittu Suomen parhaaksi kunnaksi. Itse asumme Vahdolla, joka on aivan täydellinen asuinympäristö erityisesti lapsiperheille. On päiväkoteja, perhepäivähoitajia, kerhoja, erilaisia tapahtumia järjestetään ympäri vuoden. Neuvola, hammaslääkärin ja toisinaan myös lääkärin vastaanotto, pieni kauppa, parturikampaamoja, ym. Ei voi paremmasta haaveilla.

      • nuuskijoita nurkissa

        ei kannata muuttaa. Yksityisyyttä ei ole sen jälkeen


      • enemmänsitten

        Onko yksinäisyyttä sitäkin paremmin


      • residum

        Pieni paikka edelleen. Aikoinaan muutettiin pois Vahdolta ja silloin kaikki tiesi asiamme paremmin kuin me itse, samanlaista meininki edelleen kuulemani mukaan. Takaisin en kyllä muuttais. Juorutaan muiden asioista, mutta se nyt on varmaan joka paikassa sellaista. Hyvää on: alakoulu, turvallisuus, kaupat ja liikenneyhteydet kuten edellä mainittiinkin. Pikkumökin voi halvalla saada, en tiedä tarkkaan hintatasoa.


      • Anonyymi
        nuuskijoita nurkissa kirjoitti:

        ei kannata muuttaa. Yksityisyyttä ei ole sen jälkeen

        Yksityisyyttä ei ole ruskolla äijäporukka yksin jayhdessä juoruamassa ja kyttäämässä heillä ei omaa elämää. Hame päälle hiidenvainion ämmä äijät


    • Minä <3 Rusko

      Mulle kävi niin, et ekan kerran, ku tulin Ruskolle, ni samal reissul menin pankkiin ja otin asuntolainan ja ostin osakkeen ihan ydinkeskustast.

      • Nykyne Luhankalaine

        Niinpä kävi minullekkin, mutta parikorttelija sivummasta. siinä män 10v enne ku muutti takas lähtöpisteesee. Rusko oli hienopaikka asuva. Mihkää ei pitkämatka ja poonuksena se ku keväisi haiskaht sianpaska ni ties sen että ainaki jouluna kotmaista kinkkuva tarjolla ! Oli hieno seurata vuodenaikoja, toukotyöt, puinnit, muokkaukset, jne.

        Suosittelen !!


    • kyttääjiin kyllästyn

      kyttääjiä riittää. koira narun perässä tai ilman niin kytätään toisten tekemisiä Muutma vaki vanha nainen ja pari kolme miestä tietää koko kulmakunnan asiat kun päivystävät toisten nurkissa ja aitojen takana vahtimassa ja kuuntelemassa. älä ikinä muuta pienelle paikkakunnalle.

    • taas..

      Taru-Anneli

      • oli

        Se.


    • ylöskin

      Nostan

    • juuuuuuuu

      Ok.

    • nm1

      ???????

    • söly

      Ylös

    • hiljaisempaa

      Palsta

    • 2015vuonna

      Rusko

    • nostan

      Ylös

    • moih

      Ok.

    • upppp

      Up.

    • hhhghjiugfgy

      Bjhvvg

    • onkin

      Hyvää

    • 2015v

      Rusko

    • nostan

      Ylös

    • onkin

      Hyvää

    • djgjlaksidkx

      Mitä hyvää on Ruskolla? Paljon halpoja asuntoja. Lyhyt kulkuyhteys Turkuun. Ruokakaupat, apteekki, pankki, kampaamo, terveyskeskus, hammaslääkäri, koulut, kirjasto ja kaikki palvelut Ruskon ydinkeskustassa. Ruskolla on paljon ihania ihmisiä ja ihanan rauhallinen paikka asua. Suosittelen!

    • onnnnnn

      Okei

    • possurassu

      Suursikala haisee

    • sdfsdffhgfvb

      Paska haisee ja banjo soi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe