Eli mulla on 2.5 vuotta vanha gerbiiliuros, ja eilen huomasin sen ontuvan toista takajalkaa. Netistä luin että kannattaisi odottaa jos se parantuisi ittestään, et jos olis vaikka joku venähdys...
Sen kynnet on aaikasta pitkät ja ontuvan jalan sisin kynsi taittuu sisään päin. Auttaisiko kynsien leikkaaminen? Voiko kynnet leikata kynsisaksilla?
Gerbiili ontuu
6
226
Vastaukset
Ehdottomasti kannattaa leikata jos kynnet ei kulu itsestään! Sopiva leikkausväline on mielipide, mä leikkaan jyrsijöiltä ihmisten kynsisaksilla, osa käyttää kynsileikkureita, joku viilaa.
- Avuton
Okei. Yritetään kaverin kans nyt pian leikata. Kaveri pitää kiinni ja ite yritän leikata kynsisaksilla... pelottaa.
- Avuton
Totesin että saan itse leikattua kynnet paremmin,kun ei kaveri osannu pitää sitä paikallaan... En saanut kunnolla leikattua, yritän huomenna uudestaan.
- Gerb <3
Juu, leikkaapa vaan! :)
Ei tässä muukaan auta.. :D - Avuton
Luulisin ettei gerbiilini jalka oo murtunu, koska se kuitenkin liikkuu ja kiipeää talojen päälle muttei kuitenkaan kävele sillä jalalla. Luulis jos se olis murtunu että se ei pystyisi liikkumaan juuri yhtään...
Tarkkaillaan tilannetta :)- 11111111
Oma gerbiili ontui myös joskus vuosi sitten. Olikai jäänyt kukkaruukun alle:/ mutta parantui itsestään parissa viikossa eli jos on joku venähdys niin pitäisi parantua ihan itse:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501557
- 611495
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101088- 60891
- 49864
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556