Jaguar x-type, rikskiostos?

Jessez

Kokemuksia x-typestä, ollaan ehä ostamassa Jakkia ja kyselen kokemuksia ja onko joitain tyyppivikoja tai muita seikkoija joita pitäisi tietää ennen auton ostoa.

13

461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottaja

      googleta niin ei tarvi odotella vastauksia.

    • Yksi kirjoittelija
      • ajanutkin

        Ei ole Jaguareissa lainkaan vikoja - on vain ominaisuuksia!


    • Vältä taviskinneriä

      Suurin riski X-typessä on se, että vaimosi ei enää kehtaa tulla kyytiin sillä X-type perustuu erääseen kansanmalliin nimittäin Ford Mondeoon. Siitä on kuulkaas pritannialainen airistokraattisuus kaukana!

    • pekkakontulasta

      Olen ajanut 2.5 AWD n. 170.000. Taka-akselin tukivarsia vaihdettu pari kertaa, ajan reippaasti Toyta Corolla ei kestäisi ko. ajoa, pohjaisi ja olisi romuna.
      Auto ok. Hyvä kyyti, nahkasisustus.Ajan 10v.
      PT

    • TOSI MEKAANIKOLLE

      X-type on onnettoman vikaherkkä ja sehän tulee kalliiksi. Vikoja en kehtaa kertailla, sillä niitä oli niin paljon ettei kaikkea kehtaisi kirjoittaa tänne. Tyylikäs kyllä, mutta muuten Fordin kanssa ei yhteistyö näyttänyt toimivan. Tyypillista Englantilaista tyyliä, eli luokattoman huonoa tekoa ja ei se Fordinkaan yhteistyö sitä ainakaan parantanut. Kannattaa pysyä noista erossa tai jos sitten tykkäät korjailla kaikenlaista vikaa, niin siitä vaan, varmasti Jagge tarjoaa haasteita.

      • Kirjoituseliö

        Jännä. Itselläni ei ole ollut nelivetoisen X-Typen kanssa juuri mitään ongelmia, pikemminkin ollut melkein koomisen luotettava. Kavereiden Pirkka-Audit yms hajoilevat silloin tällöin, ja vanhempi pikkujagge vaan toimii.

        Ostitko omasi käytettynä? Huonolla pidolla hyvänkin auton saa vuosien kuluessa ns. sitruunaksi.


    • Ostapoisjajaj

      No ihan luotettava jos ei oteta huomioon tukivarsien jatkuvaa usiimista..kansiremppaa...sähkövikoja vaikka joka sormelle..vaihdelaatikko ei kestä ja kantsii uusia..sitten jakopääremppa ja ruostuva alusta sekä pkoputket. Muuten ihan hyvä ja korjaavat mielellään. Pääset ekan kuukauden aikana korjaamon kanta asiakkaaksi ja hymyilevät aina nähdessään sinut. Korjaamon kaverit tulevat olemaan läheisiä sinulle jatkossa. Myös suosittelen esim shellin kantiskorttia jos hankit bensajakulaarin. Muuten ihan hyvä ostos.

    • x.on.kaunis

      Katso millä merkeillä pääsee helposti yli 300 000km. Mb, Volvo, Tojo, Nisu, Audi. Ei X:llä mutta ei liene tarvekaan. Kun ostaa max n. 100tkm ajetun niin voinee nauttia ajosta seuraavat 100tkm.

    • RommyDeep
      • Nsnsnsnns

        Hahahah. Joo todella jagurit on järjestäen ollu vikaherkimpiä autoja lähes kaikissa listuksissa. Sitäpaitsi jaguaria et saa myytyä mihinkää joten valmistaudu omistamaan se silloinkin kun jäät työttömäksi.


    • jo on pojilla puheet, ajan itse x-typen farmaria 2.2D koneella, ei valittamista!
      kilsoja mittarissa 194 000 km.
      autolla ajaminen ja sen kunnossa pitäminen on ihan korvien välissä, tottakai se pitää huoltaa säännöllisesti niin kuin kaikki muutkin autot
      mulla ainakin toimii!

    • kalastajantytär

      Jokainen auto on kai yksilö, minulla on ollut 2 x-typeä, ensimmäisessä vähän väliä jotain pientä laittoa, toinen oli kuin unelma, huollot ja tuulilasinpyyhkijät (fordin halvat muuten kävi ja sehän sopi!). Tätä toista olisin kai pitänyt museorekkariin asti mutta oli pakko vaihtaa bensasta dieseliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe