jagge kiinnostaisi mutta hävettää. naamani väärää rotua

peruspertti.

olen aina ihaillut jagge s-typestä. haluaisin sellaisen autokseni. ja niitä saakin alle kympin. eli rahasta ei ole kiinni. ongelma on vaan että en haluaisi että muut nauraa kun tälläinen haalari-työmies ajaa niin hienolla autolla. en ole valkokaulustyypin ihmisiä yhtään. en siis haluaisi autoa näyttääkseni muille jotain vaan puhtaasti esteettisyyden, laadun ja mukavan kyydin vuoksi.

voisikohan se auttaa jos valitsee sopivan värin autolle ettei näytä liian pramealle?

10

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jessez

      Joo..Jaggeja ei saa muuten alle kymppitonnin jos ei ole kamalasti ajettu ;)
      Ja no ei kannata ainakaan valita mitään British Racing greeniä tai mustaa...X-typet on muuten vinkki vaan halvempia mutta vähän pienempiä mondeon tekniikkaa

      • Jag-Lady

        Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelee!
        Sinä ajat omaa autoasi ja muista viis.
        Jos haluat ajaa jaggella - aja jaggella.

        Olen ajanut s typellä racing green vihreällä kohta 6 vuotta ja olen löytänyt s typessä ns oman autoni. Aiemmin piti vaihtaa aina 2-3 vuoden välein - mutta kun ajaa
        jaggea - ei ole tarvetta vaihtaa.


    • Oman halun mukaan

      Hei,

      Muista että ostat auton itsellesi etkä muita varten. Eli osta sellainen mikä sinua miellyttää. Varsinkin vanhemmissa Jaguar -malleissa on paljon harrastajia jotka korjailevat ja laittavat autojaan ihan itse, ei siis pelkästään valkokaulusporukkaa.

    • X-type-S

      älä ajattele noin. samalle se valkokaulusmiesten uloste haisee hienoista nahkapenkeistä ja luxusvaimosta huolimatta. hemmottele itseäsi ja osta laadukkain auto. olet sen arvoinen. valkokauluksien elämä on yhtä luxusta muutenkin. sinä sen jaggen tarvit vastapainoksi haalarihommille.

    • Kissanainen.

      Osta vaan, nautit ajamisesta ja itsetuntosikin nousee :)

    • punainen99

      Jee jerry cotton ja jakke, fiktio laatua!

      • Jaguar, pikkuaatelinen

        Nouset arvostustikkaita ihan ylimmälle tasolle.
        Moni on kade eikä edes huomaa uutta autoasi jos se on vaikkapa S-type.
        Jos ostaisit Audin kaikki juttelisivat kiinnostuneina!


    • karaasi

      Audeja on joka talon pihassa siksi niiden tavisten kanssa tulee helposti juttuun, sori..

    • JagS

      Meikäläisellä on ollut S-type vuodesta 2006 ja en helpolla vaihda muuhun merkkiin. Mittarissa 280.000 km ja hyvin pelaa. Hieno auto ajaa ja riittävän persoonallinen.

    • hohHoijjaa!!!

      Kyllä huomaa tuon suomalaisen alemmuuskompleksin !
      Huh,huh....Psyttele vaan sen avensikses ratin takana ja et varmaan erotu massasta
      jota niin paljon näytät miettivän!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe