Olisiko kellään tietoa mistä voisi johtua 626 vm.90 "kolahdus" käännyttäessä... tuntuu että jossain olisi löysää, en usko että olisi vetonivel koska ei tarvitse olla vedon päällä... ääni tulee etupäästä
626:n kolahdus
10
1868
Vastaukset
- miika
iskarin yläpään kiinnitys tuli mulla mieleen. tutkippa sieltä.
- olla
vaikka jousi
- olla
tukivarren tai alapallonivelen ääni
- kans
Mullakin kolisi ja kolisee edelleen
en ole saanut selville mikä on,mutta
eipä tuo katsastusmieskään mitään löytänyt - juu
Mulla ainakin piti kolkotusta käännyttäessä vetonivel.
- Ake
Mulla ei kolise kokoajan vaan käännettäessä kuuluu vain yksi kolahdus.
- juu
Ake kirjoitti:
Mulla ei kolise kokoajan vaan käännettäessä kuuluu vain yksi kolahdus.
kuului kolinaa, mutta jos sulla se kerran on vain yksi kolahdus, niin sitten en tiä missä mättää.
- HarriH
Mulla uudempi malli -93 ja siinä sama homma. Juuri vaihdettu alapallonivel ja asia ei korjaantunut. väljyyttä ei tunnu missään mut ikävästi kolahtaa. Toinen ääni jota olen ihmetellyt 40tkm on vingahdus kytkintä nostettaessa. Kytkin ei täristä yhtään ja muuten täysin normaali mutta vingahtaa niin kuin hihna luistais kun kytkintä nostaa. tuttua?
- oire
Mulla ainakin kolahteli kallistuksen vakaajan pultit (välystä)
- matsdakuski
Mulla kolisi Familia töyssyissä, vaihdoin itse "koiranluut" ja se kolina loppui.
Joskus hiljaisesta vauhdista kääntäessä kuuluu kolahdus, en vielä tiedä mistä johtuu.
Hyvin harvoin myös kytkimestä kuuluu lievä ulvahdus, varmaan painelaakeri sen päästää, normaalisti tuntuu kuitenkin kytkin toimivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753