Kertoisitteko miten olette päässet ensimmäisellä hakukerralla sisään lääkikseen?
Mitä se vaati?
Miten ensimmäisellä hakukerralla sisään?
2
563
Vastaukset
- Maikkell
Itse pääsin 1. hakukerralla ylioppilaskeväänäni, ja ilman mitään LLLLL-riviä ylppäreistä. Kunhan osaaminen on siellä E:n tuntumassa suunnilleen fykebi-aineissa, niin kaikki on mahdollista. Loppu on kiinni vain pääsykoetilanteesta ja tuurista, eli siitä, miten koe sopii sinulle ja miten hyvin onnistut siinä paikassa. Tietenkin onnistuminen tulee sitä todennäköisemmin, mitä paremmin osaat, eikä siitäkään haittaa ole vaikka osaisit koko koealueen ulkoa, mutta sitä ei todellakaan vaadita.
Paras neuvoni voisi siis olla: kaikki peliin itse pääsykokeessa. Sulje jännitys ja muu turha pois ja pyri antamaan maksimisuoritus ja raapimaan joka ikinen piste tai pisteenpuolikas, joka sieltä on otettavissa. Sisään ei pääse 100 osaamiseltaan vahvinta, vaan 100 parhaiten pääsykokeessa onnistunutta.- Sama täällä
ja lisäisin vielä et laskurutiinia piti treenata ainaki itellä vielä tosi paljon kirjotusten ja pääsykokeen välissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770