Limaa,röhinää jatkuvaa. Onko kokemuksia Carmilis yrttitipoista ? Käytän 2 taplettia joka aamu Esomeprazol Sandozia 20mg.Mutta ei tunnu auttavan. Syömisen jälkeen limaa tulee vielä enenmän.
Tukehtuu pian limaan!
3
372
Vastaukset
- köhinää
http://kemikaalivanat.wordpress.com/about tietoa asiasta
- Anneli64
Ei ole kokemusta Carmillis tipoista.
Oletko kokeillut limaisuuteen antihistamiinia esim. Zyrteciä, Xyzalia tai jotain vastaavaa? - Aerius ja suihkeet
Tänä keväänä on liikkeellä flunssaa, joka tekee poskionteloriesaa, ja sitä limaisuutta- itellä antihistammiinit, mut ei helpotusta... pääsiäisenä limaisuus paheni äkisti, kurkku kippeytyi. Nielu jo kunnos osin, mutta LIMAA voi hyvä ihme, ja särkylääke ei millään järkiannoksella pidä pääkipua kurissa. Ylihuomisaamuna aika tk... aiempaa aikaa ei ollut. Poskiontelot ilmeisesti, ei siinä mitään ihmeparannusta tapahdu ilman antibioottia.
Nenähuuhteluita teen merisuolavedellä- ei apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991