Kiimainen lutkasi

narttunennn

Olen 22 vuotias nuori nainen helsingistä, olen 162/65/75b, minulla on pitkät selkään asti ulottuvat ruskeat hiukset ja vihreät silmät, sekä luomi ylähuulen vieressä. Tällä hetkellä ylläni on valkoinen läpikuultava toppi, leopardikuvioiset rintaliivit ja tummanvioletit läpinäkyvät pitsistringit sekä farkut.


Herrani, tahdon palvella sinua, antaa itseni leluksesi, panoreiäksesi, lutkaksesi, omaisuudeksesi.
Tahdon että teet minulle arvoni selväksi nöyryyttämällä minua, jopa julkisesti, tottelisin kuin kiltti pikkuhuora ainakin kun käskisit minut imemään vieraan sedän munaa julkisella paikalla, pilluni kostuu jo ajatuksesta. Voihkin ääneen kun kerron tätä fantasiaani, ja lantiollani tuntuu paine ja narttupilluni sykkii. Tahtoisin olla kokonaan valtasi alla, omistettu narttu. Toivoisin että herrani käyttäisi kiimaista lutkaansa sessioissa joissa on täysin avuton, kiinni, usean miehen nussittavana, leviteltävänä, fistattavana, kuvattavana ja totaalisen nöyryytettynä. Lainaisi minua muille herroille tai dominoille, käyttäisi juuri niinkuin itse haluaa. Ruoskisi tuhman narttunsa tottelevaiseksi ja kiltiksi munanlutkuttajaksi, joka tietää paikkansa herran jalkojen alla, osoittaen kiitollisuuttaan nuolemalla ja palvomalla herransa palleja ja jalkoja. Tahtoisin olla huorasi joka odottaa herraansa kytkettynä paikoilleen tai määrättynä suorittamaan tehtävää.

En minä tietenkään ole herran arvoinen, olenhan vain typerä lutka, mutta voisin opetella herran mulkun arvoiseksi kiimapilluksi (tällä hetkellä alushousuni valuvat kiimaa) , joka on vain herran mällisanko, arvoton ja mitätön narttu jonka olemassa olon oikeuttaa vaan tiukat panoreiät.

Herrani saisi päättää menoni, seksuaalisuuteni, ruokavalioni, tukanvärini, mallini, lihottaa tai laihduttaa minua, käyttää minua eläimenä, huonekaluna, wc:nä, huorana, määrätä vaatteeni, käskeä suorittamaan tehtäviä ulkona joista raportoida isännälle..

tahdon kovasti olla jonkun oma..

19

9797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22wpoika

      Kuulostaa hyvältä ;)

    • mistress

      Ei paha.

    • alkonautti

      Mistäs tollasii löytyy;)

    • jhg

      Haluaisitko/kiinnostaisko isännäksesi 38v komea ja seksinnälkäinen tummahiuksinen mies? Olen tuhma ja kiltti sopivassa suhteessa.

      • Anna....n

        Olen 19 nainen ja haluttaa kauheesti, ujo kun olen niin vanhat miehet kiihottaa kun käskee tehdä mitä sanoo. Niinkuin eka kirjoittava on minulla tuttu mies mikä käskee sen kavereiden munia ottaa suihin ja olla pantavana. Se on helponpi olla käsketttävänä vaikka muut katselee. Silti sitä ajautuu jonkun irstaan miehen pantavaksi kun väkisin haluu nuorta "raiskata".


      • Mari 24
        Anna....n kirjoitti:

        Olen 19 nainen ja haluttaa kauheesti, ujo kun olen niin vanhat miehet kiihottaa kun käskee tehdä mitä sanoo. Niinkuin eka kirjoittava on minulla tuttu mies mikä käskee sen kavereiden munia ottaa suihin ja olla pantavana. Se on helponpi olla käsketttävänä vaikka muut katselee. Silti sitä ajautuu jonkun irstaan miehen pantavaksi kun väkisin haluu nuorta "raiskata".

        Olen pieni nainen ja nuoren näköinen, kun haluttaa välillä olla lutkana (huorana) niin pukeidun tyttömäiseksi. Vekkosukat lyhyt hame ja valkoinen paita ilman rinsikoita että nännit näkyy. Kyllä on vanhat miehet heti kiinnostunut. Kyllä vanhempikin mies 50-70 kiihottuu kun saa posllini pipsaa. On kiihottavaa kun vanha mies pillerin voimin antaa kullia monta tuntia, alistuu vain sen haluille. Kinppa nainnissa halun että tulee takaa eikä tarvii katsella, nautin vaan että tulee eri kokoisia vuoron perään.


      • N.... viäläkin
        Mari 24 kirjoitti:

        Olen pieni nainen ja nuoren näköinen, kun haluttaa välillä olla lutkana (huorana) niin pukeidun tyttömäiseksi. Vekkosukat lyhyt hame ja valkoinen paita ilman rinsikoita että nännit näkyy. Kyllä on vanhat miehet heti kiinnostunut. Kyllä vanhempikin mies 50-70 kiihottuu kun saa posllini pipsaa. On kiihottavaa kun vanha mies pillerin voimin antaa kullia monta tuntia, alistuu vain sen haluille. Kinppa nainnissa halun että tulee takaa eikä tarvii katsella, nautin vaan että tulee eri kokoisia vuoron perään.

        Kun haluaa välillä kokemuksia niin pitää olla vähän lutkamainen vamhemmille miehille. Sitten saa kyrpää ja alistusta niin että tuntuu. Kimpassa ukot on aika törkeitäkun saa nuorta.


      • Anonyymi
        Mari 24 kirjoitti:

        Olen pieni nainen ja nuoren näköinen, kun haluttaa välillä olla lutkana (huorana) niin pukeidun tyttömäiseksi. Vekkosukat lyhyt hame ja valkoinen paita ilman rinsikoita että nännit näkyy. Kyllä on vanhat miehet heti kiinnostunut. Kyllä vanhempikin mies 50-70 kiihottuu kun saa posllini pipsaa. On kiihottavaa kun vanha mies pillerin voimin antaa kullia monta tuntia, alistuu vain sen haluille. Kinppa nainnissa halun että tulee takaa eikä tarvii katsella, nautin vaan että tulee eri kokoisia vuoron perään.

        HEI NÄNHAÄN SE ON , MUTTA VANHAT MIEHET EI OIKEASTAAN NUSSI .MIKSI LUULET ,ETTÄ VANHOILLA MIEHILLÄ ON ENEMMÄN AKTIVITEETTEYIA, KERTOO VANHA MIES OLET MIES JOTEN LOPETA PASKAN JAUHAMINEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEI NÄNHAÄN SE ON , MUTTA VANHAT MIEHET EI OIKEASTAAN NUSSI .MIKSI LUULET ,ETTÄ VANHOILLA MIEHILLÄ ON ENEMMÄN AKTIVITEETTEYIA, KERTOO VANHA MIES OLET MIES JOTEN LOPETA PASKAN JAUHAMINEN

        Taitaa vähän riippua siitä on vanha vai liian vanha.


    • Mun muija:)

    • Kokovartalohoito

      Meille sopisi kumihuoraksi! Elät kumissa ja muovissa 24/7. Dildoja joka reiässä. Kaasunaamari on normaalia. Vaimo on bi-seksuaali ja huolehtii siitä että sinulla on hauskaa aamusta iltaan. Alistuvalla huoralla on meillä hyvä olla!

    • herrasiko

      Olen sinua muutaman vuoden vanhempi kaltaisistasi alistuvista bimboista pitävä herra pääkaupunkiseudulta. Minulla on jo yksi lutka, mutta mielelläni ottaisin ohjattavakseni toisenkin.

      Ulkoiselta tyylitäsi muokkaisin sinusta ”teinibimbon”. Perusvaatteitasi olisivat kireät upeilla yksityiskohdillavarustetut farkut ja farkkuminihameet, korkokengät ja –saappaat, tiukat topit ja isot kimaltelevat korvikset. Meikin tulisi myös olla yliampuva ja huomiota herättävä. Farkkujesi alta vilkkuisivat narustringit. Ruokavaliosi olisi sellainen, että pysyisit tarpeeksi hoikkana.

      Nartun julkinen nöyryyttäminen kiinnostaa minua kovasti. Saattaisin viedä sinut mihin vain julkiselle paikalle määrämälläni tavalla pukeutuneena ja käskeä sinun ehdottaa ensimmäiselle vastaantulijalle seksiä. Tai sitten voisin itse katsoa sinulle sopivan kohteen ja määrätä, että sinun täytyy ehdottaa juuri valitsemalleni miehelle seksiä. Voisin valita kenet tahansa ja sinun olisi sitten pantava tuon miehen kanssa, vaikka hän olisi mielestäsi kuinka vastenmielinen tahansa (vanha, lihava, ruma tms.) sillä edellytyksellä tietysti, että mies itse haluaisi panna sinua.

      Voisin määrätä sinut myöhään perjantai-iltana liikkumaan ulkona suukapula suussa ja kaulassa kaulapanta, johon olisi kiinnitetty lappu, jossa lukisi ”Ilmainen huora. Puristele tässä tai vie kotiisi ja pane! Saa lyödäkin.” tai mitä nöyryyttävää nyt keksisinkään. Saattaisin laittaa sinut kulkemaan yksin tuon näköisenä ja seurata tilannetta huvittuneena taustalta. Miten ohikulkijat reagoisivat… Läpsäisikö joku perseelle ja ottaisiko joku humalainen sinut matkaansa ilman että suu kapuloituna voisit sanoa mitään vastaan.

      Voisin antaa sinulle sellaisenkin tehtävän, että sinun olisi illan aikana onnistuttava iskemään tietty määrä miehiä ja ottaa kaikilta suihin tai käydä panolla. Esimerkiksi tilanne, jossa sinulla on 5 tuntia aikaa ja sinun on sinä aikana pantava 10 tuntematonta miestä. Puoli tuntia siis keskimäärin aikaa löytää joku, ehdottaa tälle seksiä ja etsiä paikka, jossa pääsee panemaan ja sitten panna pikaisesti ja saman tien lähteä etsimään seuraavaa… Tätäkin voisin seurata taustalta tai sitten laittaa sinut omatoimisesti suorittamaan tämänkaltaisia tehtäviä ja raportoimaan siitä minulle.

      Voisitte joissakin tilanteissa toimia myös toisen lutkani kanssa yhdessä. Esimerkiksi kiertää yhdessä yökerhossa iskemässä miehiä. Tai sitten toinen teistä olisi minun seuranani samalla kun huvittuneena seuraisin, kun toinen teistä suorittaa antamaani tehtävää. Joskus pitäisin teidät molemmat omassa seurassani, sillä onhan sekin aika kiinnostavaa kuherrella samaan aikaan kahden lutkan näköisen naisen kanssa ja aiheuttaa hieman kateutta muissa paikalla olevissa miehissä. Saattaisin myös järjestää miesporukan illanviettoja, jossa te tulisitte palvelemaan miehiä eri tavoilla. Toinen voitaisiin esimerkiksi laittaa sopivissa vaatteissa tarjoilemaan kaljaa ja pikkupurtavaa sovinistiselle miesporukalle, joka katsoo televisiota ja toinen voisi olla toisessa huoneessa samaan aikaan porukan panopuuna, jota yksi kerrallaan jokainen mies kävisi illan aikana panemassa. Tarjoilijaan suhtauduttaisiin tietysti myös sovinistisesti, läpsittäisiin ja nimiteltäisiin.

      Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä sähköpostiini: [email protected]

      • Anonyymi

        Ota yhteys lähimmälle suljetulle, ja pyydä yösijaa kymmeneksi vuodeksi. Tosin taidat olla siellä työssä.


    • perkele

      Ei paha

    • Alistuva,

      Olin 17v kun menin vanhemman miehen luokse jatkolle juomaan. Kun tuli jurriin niin sano että pitää maksaa juomista luonnossa. Iso mies kun riisuni ei mitään voinut kun nai,teki kyllä hyvää kun käytti hyväkseen. Sen jälkeen halus että menen usein sen naitavaksi. Kyseli mun haluista välillä humalassa tuli sanottua että vois joskus olla monta miestä. Kerran kuukaudessa toi vanhoja ukkoja. Riisu väkisin ja piti olla näytillä pakotti olemaan niiden kanssa, katseli vain kun muut pani vuoron perään. Kun muut lähtivät niin anto remmiä kovaa, sitten halus liukkaalle. Oli siinä välillä kestämistä.

      • Anonyymi

        Joillakin se käy tuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillakin se käy tuuri.

        Oletkos samanlainen nuori tyttönen, joka haaveilee kunnon kurista?


    • Samanlaisia ajatuksia.

    • Anonyymi

      SAISINKO NUSSIA RIJNTALIIVIVIESI VAKOON PIDÄN MYÖS NYLONEISTA OLEN FETISSI. KUMMALLIST jjoo.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe