Sanomalehdissä on enää tuskin lainkaan kirja-arvosteluja.
Johtuuko tämä runsaista kirjablogeista?
Tähänkö on tultu? Nyyrikkitasoiset kirjabloggarit arvostelevat nyyrikkitasoisia kirjoja.
Nyyrikkitasolla en tarkoita rakkauskirjoja vaan kirjojen kerronnan tasoa.
Taitamatonta huttua, johon kustannustoimittaja lisää mättöä ja sitten vaan kirjablogien kautta mainostamaan niitä.
Vähän kirja-arvosteluja
3
196
Vastaukset
Olen tasan eri mieltä! Esimerkiksi Suomen Kuvalehdessä on viikottain, ja Hesarissa lähes päivittäin esittelyjä jonkun uuden kynäilijän vääntämistä paperikasoista. Olen ihmetellyt mistä niitä sikiää!? Useimmiten nuo uudet kyvyt ovat suomalaisia, edistyksellis-gayfeminiinisiä naisia. Tietysti myös kaikki ulkomaisten naisten vastaavat jätökset esitellään ja kehutaan; eipä tule mieleen afrikkalaisen, iranilaisen tai kaakkoisaasialaisen naisen tuotosta, joka olisi arvosteltu ja kelvottomaksi havaittu.
Kanavassa on kirjaesittelyjä joka numerossa, mutta ne ovat enimmäkseen asiaa.- ykstorvi
Riippuu mitä lehtiä lukee. Ja blogeja.
- Nefer nefer
Hesarissa ja Suomen kuvalehdessä tosiaan taitaa olla.
Tuosta edellisestä kommentista juolahti mieleeni, että onko Suomessa yhtään korkeatasoista kirjablogia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454422Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232879Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412632Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?831606Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021052- 45996
- 59993