Aion viettää koko huomispäivän aivan ALASTI! Aaah tuntuu niiiin hyvältä. Kokeilkaa Tekin
Maailman paras ja ihanin asia
11
1493
Vastaukset
- naisia vai miehiä?
Naitko kotonasi ?
- Ei kiva naapuri
Taidat olla se ihme mies joka luulee itseänsä ainoaksi mieheksi mailmassa. Ja verhot auki , ei ole kivaa asua naapurissa ja nähdä lyhyt vartalosi paljaana. Et sä niin ihana ole kuin luulet.
- Kokk.la
Meilläkin on täällä samanlainen naapuri. Olisiko 150 cm pitkä , kaljupää ja verhot auki vaikka on ilkosillaan. Ei ole ihan nuorikaan ja muistuttaa apinaa vartaloltaan.
- Anonyymi
Kokk.la kirjoitti:
Meilläkin on täällä samanlainen naapuri. Olisiko 150 cm pitkä , kaljupää ja verhot auki vaikka on ilkosillaan. Ei ole ihan nuorikaan ja muistuttaa apinaa vartaloltaan.
Apinat ne ovat sinunkin sukulaisia. Kuulumme kumpikin kädellisiin, apinat ja me ihmiset.
Ja sinne naapuriin ei ole pakko kurkkia.
- Anonyymi
En !
- Anonyymi
On kyllä aika kylmä, varsinkin kun pitäis kaupoille jaksaa vielä lähteä. Tän päivän kaalimadon mainos oli muuten nokkela, voit sanoa kumppanillesi, jos sulla sellainen on, että et ostanut mitään vaatetta ym.lahjaksi, kun ajattelit että ootte koko joulun alasti.
- Anonyymi
Muista vetää verhot kiinni ettei tule syytteitä itsensä paljastelusta.
- Anonyymi
Hyvää ulkoilupäivää!
- Anonyymi
Maailman ihanin asia on saada oma vauva ensikertaa syliin. Maailman toiseksi ihanin asia on saada lapsenlapsivauvat ensikertaa syliin. Se on tunne jota ei sanoin voi selittää. Se on rakkautta hyvinä ja huonoina päivinä. Se rakkaus kasvaa päivien mukana eikä lopu koskaan.
- Anonyymi
Vauvoja pidellyt, mutta omaa ei vielä ole. Ensin tarvitsisi hyvän naisen. Kyllähän niitä on - paljonkin. Yhden vain tarvitsee. Olisin varmaan maailman ylpein isä.
- Anonyymi
What fuc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2191332Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341019Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848