O: Parivuotias terrierimix Milu etsii kotia tositarkoituksella!

Milu-

Hau!
Minä olen Milu ja etsin omaa loppuelämän rakastavaa kotia! (linkki kotihoitajani fb-kansioon jossa minusta on hurrjasti kuvia sekä pari videota; https://www.facebook.com/jenny.mero.9/media_set?set=a.10152217282520842.1073741828.672870841&type=1 ) Olen n. 2-vuotias energinen tyttö ja pallot ovat suurin intohimoni! Jaksaisin niillä leikkiä päivästä toiseen jos saisin. Olen jonkin sortin terrierimix ja innokkuudessani se näkyykin. Minun on kovin vaikea malttaa olla rauhallisena jos tiedän jotain kivaa tapahtuvan! Tiedän kuitenkin etten sitä kivaa tule saamaan ennen kuin rauhoitun, mutta yritän kuitenkin usein kokeilla josko tällä kertaa saisin nopeammin asioita tapahtumaan jos hoitajani ymmärtäisi kuinka palavasti niiden haluan tapahtuvan!
Ihanat ihmiset pelastivat minut varmalta kuolemalta, tuhma ihminen jätti minut junaraiteille kaikki tassut sidottuina pääni päälle, mutta onneksi minut löydettiin ajoissa. Olen saanut tämän kokemuksen jälkeen hierontaa lihaksilleni ja se on palauttanut hyvän olon tunteen minulle. Olen tarmoa täynnä uusiin asioihin ja rakastan kaikenlaista touhuamista ihmisten kanssa. Iltaisin tykkään hypätä ihmisen syliin ja nukahtaa siihen – tietenkin vasta valtaisten rakkauden osoitusten jälkeen. Olen hoidossa tällä hetkellä kolmen muun koiran kanssa ja ne kaksi poikaa siellä ovat aivan ihania kavereita! Jaksan leikkiä ja telmiä päivät pitkät teini-ikäisen toverin kanssa, kunhan aika ajoin saan ottaa voimanokoset. Talouden vanhan nartun kanssa piti ensin ottaa mittaa toisistamme, en ihan tuosta noin vain voinut olla hänen tossunsa alla. Otin opikseni kyllä heti kun kärhämässä jäin jalkoihin ja olimme yhtä mieltä siitä että tullaan toimeen. Vähän hän on jo suostunut minun kanssani leikkimäänkin ja meistä on kovaa vauhtia tulossa kavereita. Hoitajani mielestä muistutan kuulemma ihmistä tässä suhteessa, olen valikoiva kuka saa olla mun kamu. Minut on steriloitu ja hoidettu eläinlääkärissä asianmukaisesti. Viimeksi eläinlääkäri kehaisi minun olevan vallaton luonteinen tyttö mutta se ei mikään uusi asia minulle ollut! Tarvitsen elämääni semmoisen ihmisen joka todella osaa arvostaa minun tarmokkuuttani ja innostuneisuuttani. Olen hoidossa maaseudun rauhassa, osaan aika hyvin jäädä yksin, mutta uskon etten kerrostaloelämään sopeutuisi. Nautin suunnattomasti kaikenlaisesta huomiosta itselleni ja yritän sitä kovasti saada kiehnäämällä.
Etsin kotia tositarkoituksella, olisiko Sinulla tarjota sellainen minulle? Olen pitkään ja kovasti etsinyt, mutta en vielä ole kohdannut sitä minulle tarkoitettua ihmistä. Tiedän että jossain on Milun mentävä kolonen jossa minua kaivataan!
Lisätietoa minusta saat tämän linkin kautta johon voit laittaa kyselyitä jos minun touhukas olemukseni sinua kiehtoo, tai voit laittaa lisätietokyselyja minusta suoraan kotihoitajalleni sähköpostiin [email protected] Karvakuonoterkuin, Milu
Yhteystiedot: [email protected], http://rescuekoirat.com/Milu.html

1

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ANKLA

      Olen kiinnostunut MILUSTA sillä meillä on samanlainen tytteli kun MILU, asumme Porvoossa ihan luonnon keskellä kylläkin pien-kerrostalossa ekä kerros ja ympärillä on laaja metsikkö ja puistikko on ihan suuri pelto aukea että kyllä lenkkipolkuja riittää. Sani-Vesti on virkeä neitonen 12.v. oikea pirteyden perikuva on kaikkien koirien kaveri joita tapaa lenkillä kun kulkee. Olen surrutkin sitä kun luulisin että se kaipaa kaveria ja siksi olisin kiinnostunut sinun Milusta olemme minä ja mieheni eläkkeellä ja olemme kaiket päivät Sanin kanssa kotona ettei Milunkaan tarvitse olla yksin, meillä on ollut aina koko 50.vuoden ajan ollut joku koira-kaveri ja aina koko ikä on ollut meidän ilona jokainen niistä kavereista.Jos olet kiinnostunut niin ota yhteyttä s-postiin = [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      93
      8157
    2. Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin

      Matti, 72, on myynyt jäätelöä Espalla 27 vuotta, mutta nyt hänelle riittää: "Anni Sinnemäki pilasi tämän kaupungin". Rep
      Maailman menoa
      69
      2425
    3. J mies jos vain vielä voit

      Tule luo https://m.youtube.com/watch?v=F5pinBuBRwE&pp=ygUdam9zIHZhaW4gdmllbMOkIHZvaXQgdHVsZSBsdW8%3D Ikuisuutta ei van
      Ikävä
      20
      1373
    4. Nainen haluaisitko

      Mieluiten viettää mökkiviikobloppua viinamiehen, himogrillaajan, fitness-addiktin vai vauva kuumeisen miehen kanssa ?
      Sinkut
      51
      1262
    5. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      32
      1064
    6. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      89
      956
    7. Niin hyvä olo on

      kiitos, että olet tullut elämääni 🫂. Sä oot ylivoimainen. Mulla ei ole kiire mihinkään, tässä ja nyt on niin hyvä olla.
      Ikävä
      21
      953
    8. Nyt hylkään ajatuksen

      Ei siinä ollut mitään se oli vain minun harhakuvitelmaa. Yritän unohtaa sinut. Minä en halua pettyä tässä asiassa. Heitä
      Tunteet
      50
      866
    9. Olipa outo uni

      Näin unta sinusta. Istuin sun auton takapenkillä ja mökötin. Sanoit muru älä nyt viitsi olla tuollainen lellipentu ja m
      Ikävä
      43
      858
    10. Trump johtaa Harrisia miltei kaikissa uusimmissa tehdyissä mielipidekyselyissä !!!

      Silti Suomen lehdistö kusettaa kansaa ja julkistaa vain yhden mielipidekyselyn tuloksen, jossa Harris poikkeuksellisesti
      Maailman menoa
      19
      761
    Aihe