Meillä on 4 kk ikäinen seropi pentu, jolle on syötetty tähän asti ongelmitta J&V penturuokaa. Nytten sitten vaihdoimme saman merkin junior ruokaan, jonka myötä ongelmat alkoivat. Paskaa tulee paljon ja usein, se haisee todella pahalle ja on löysää. Näitä ei siis penturuuan kanssa ollut. Viikon verran tilannetta seurattuani, olen nyt ajatellut vaihtaa nappulaa. Mutta ongelma onkin, että mihin? Saman merkin johonkin muuhun ruokaan, vaiko kokonaan toiseen merkkiin? Olen miettinyt mm. taste of the wild, profine, canidae, nutrivet ja propooster.
Pennun ruokinta
3
179
Vastaukset
- Boosterija
Brit Care on myös yhtä hyvää kuin probooster ja astetta edukaampaa, suosittelen sitä jos hinta ratkaisee :)
- 17+10
Lopeta nappuloiden antaminen ja ala raakaruokinta linjalle, jos vain koiralle sopii sellainen ruokavalio. Turkista ja ulosteesta sen näkee, kun on oikea ruokavalio.
Meidän sekarotuiselle tytölle syötettiin alussa nappuloita, mutta paskaa tuli järjesttömiä määriä ja haisi kauhealle, ei selvästikkään imeytynyt kunnolla. Sitten vaihdoimme raakaruokintaan niin jo alkoi suoli toimia normaalisti ja kakka näytti terveeltä.
Onhan tuossa Barffauksessa jonkin verran perehtymistä, mutta itse ainakin näen mielummin sen vaivan, ku katselen koiraa joka ei selvästikkään voi hyvin.- mietiskelijä
Juu, olen kyllä tuota barffausta miettinyt, mutta ei oikein tässä elämäntilanteessa ole mahdollista. Myöskään pakastintila ei todellakaan riittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3031177Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83989- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701