Meillä on 4 kk ikäinen seropi pentu, jolle on syötetty tähän asti ongelmitta J&V penturuokaa. Nytten sitten vaihdoimme saman merkin junior ruokaan, jonka myötä ongelmat alkoivat. Paskaa tulee paljon ja usein, se haisee todella pahalle ja on löysää. Näitä ei siis penturuuan kanssa ollut. Viikon verran tilannetta seurattuani, olen nyt ajatellut vaihtaa nappulaa. Mutta ongelma onkin, että mihin? Saman merkin johonkin muuhun ruokaan, vaiko kokonaan toiseen merkkiin? Olen miettinyt mm. taste of the wild, profine, canidae, nutrivet ja propooster.
Pennun ruokinta
3
158
Vastaukset
- Boosterija
Brit Care on myös yhtä hyvää kuin probooster ja astetta edukaampaa, suosittelen sitä jos hinta ratkaisee :)
- 17+10
Lopeta nappuloiden antaminen ja ala raakaruokinta linjalle, jos vain koiralle sopii sellainen ruokavalio. Turkista ja ulosteesta sen näkee, kun on oikea ruokavalio.
Meidän sekarotuiselle tytölle syötettiin alussa nappuloita, mutta paskaa tuli järjesttömiä määriä ja haisi kauhealle, ei selvästikkään imeytynyt kunnolla. Sitten vaihdoimme raakaruokintaan niin jo alkoi suoli toimia normaalisti ja kakka näytti terveeltä.
Onhan tuossa Barffauksessa jonkin verran perehtymistä, mutta itse ainakin näen mielummin sen vaivan, ku katselen koiraa joka ei selvästikkään voi hyvin.- mietiskelijä
Juu, olen kyllä tuota barffausta miettinyt, mutta ei oikein tässä elämäntilanteessa ole mahdollista. Myöskään pakastintila ei todellakaan riittäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398