Lähdemme viikon päästä Sharmiin, mitä juttuja/retkiä suosittelisitte? (toinen kerta Sharmissa!)Onko joku käynyt kuuntelemassa Mooseksen 11. käskyn? Saako beduiini-illasta mitään irti? Päivät kulutamme ihaillen punaisen meren koralleja ja kaloja.. Vinkkejä otetaan vastaan!
Vastaukset 1
- minä
meki ollaa lähössä sharmiin marraskuus... minkäs laist siel on...? kiipee pyrämidin päälle ja laske liukumäkeä alas ni ainaki peppu menee rullalle... se on kuulemma ihan rentoo... mitä nyt yks pappi kerto... joo se mooses juttu on ihan sika mielenkiintonen ainaki mun kummi sano ku oli käyny siell
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51863
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 54619
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43552Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik29507Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4492En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.27437- 33415
- 66409
- 32405