"YHTÄ VAILLA VALMISTA 10.4.2014 10:05+1 SULJE

Yksi asia

on vielä tekemättä. VASTUUVAPAUDEN myöntäminen kepuilta kepuille. Maksatetaan kunnalla. Jos ei ole rahaa otetaan rakkaista reporahoista."

5

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei taida tälläkertaa

      onnistua? Ei lakeja rikota siten että samat jotka lakeja rikkoo vapauttaa itse itsensä vastuista?

    • jojojo2

      kyllä sisäsiittoisessa joukkiossa kaikki tapahtuu mulle sulle muut ileman

    • t87t6v

      Kj esittelijänä menee ainakin käräjille "henkilökohtaisesti" mutta kunta/kuntalaiset maksaa keskustalaisten päätöksellä.

      En kait minä tuollaisia mieti vaan sitä, miten ne alle 20 kepua aikoo jatkaa elämäänsä kunnassa kun lairikkojan leima on nyt jo otsassa loppuiän ajan? Sen tiedän jo nyt että seassa on muutama joka ei häpeile yhtään kirjoittaa nimeään ehdokaslistalle seuraavissa vaaleissa. Pätemisentauti on paha tauti eikä siihen ole parannuskeinoa vielä keksitty. Ei tunnu missään aikaisemmat rikkeet luottamustehtävien suorittamisessa kun hakeutuvat uudestaan ehdolle.

      • t87t6v

        Toinen asia mitä mietin on se, miten tällä valtuustokaudella voi luottamustehtävissä jatkaa hallituksen ja valtuuston jäsenet jotka rikkoi lakeja luottamustehtävissä? Esim. hallituksen yksi tehtävistä on valvoa että ei rikota lakeja ei lakien rikkominen. Pienenä vihjeenä.


    • EX-kepu

      Valtuusto antaa anteeksi kuten teki Koski Markun johdolla kunnanjohtaja Pentti Junttilalleki 320000 markan toimivallan ylityksen vaikka oli olemassa tilintarkastajien tilimuistutus Korkeimman hallinto-oikeuden päätöksineen.
      Kyllä kepulaiset omistaan huolen pitävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe