Olen itse aikanani syntynyt Kuusankosken aluesairaalassa, joka lakkautettiin tuossa hiljattain. Nyt haluaisin pyytää syntymätodistukseni erästä terveystietoa varten..
Eli onko kenelläkään tietoa siitä, mihin Kuusankosken aluesairaalan arkistot ovat siirtyneet sairaalan alasajon jälkeen, ja mistä näitä tietoja nykyään voisi kysellä? Ovatkohan ne kenties Kymenlaakson keskussairaalassa vai jossakin Kouvolan kaupungin hallussa (lehdessä kun muutamia vuosia sitten uutisoitiin, että Kuusankosken aluesairaalan toiminnot ja henkilökunta siirtyvät Carealta Kouvolan kaupungin omistukseen)?
Tietääkö kukaan asiasta enempää?
Kuusankosken aluesairaala?
Asiaa pohtiva
1
691
Vastaukset 1
- Vinkki
Soita Pohjois-Kymen sairaala / arkisto ja tiedustele asiaa sieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513