0,75€/Breffer mainoksen uhri

Älkää missään tapauksessa liittykö Breffer.com 0,75€ tarjouksiin, niistä ei pääse eroon, firma tanskassa ja yhteystiedot puutteelliset.

http://murobbs.plaza.fi/taskumuro-puhelimet-taulutietokoneet-ja-muut-mobiililaitteet/777370-sikahyvat-tarjoukset-puhelin-eurolla-41.html

http://breffer.com/boffers/terms/fi

Hyväksyt samalla vastaanottavasi mainoskirjeitä seuraavilta brändeiltä: Breffer.com, buddymail-fi.com, Edullinentarjous.com, Parhaattarjoukset.com, Onlinetarjous.com, Klikkaatarjousta.com

9

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hemmo4

Mä tilasin jonku samsung puhelimen 0.75e tuolta edullinentarjous.com. Miten pääsen tästä eroon ja ettei viestejä sieltä enää tule.

• Voihitto

Mun tililtä on veloitettu 49e 3kk ajan ennenkuin huomasin asian. Meni luoton puolelta sii, jota en edes käytä! Pankki ei voi asialle mitään ja jäin nuolemaan näppejäni.. Tuotetta en koskaan saanut mi tilasin!

• The real jake

Tehokkain tapa on, että suljet korttisi ja tilaat samalla uuden. pari viikkoa maks menee uuden kortin tulossa.

Loppuu ne automaattiset tililtä otot kuukausittain.

• anja.g

liityin ja menetin melkein 50e vaikka ovat sulkeneet pelitilini.eivät anna rahoja takasisn.saairasta vaikka en oo pelannut yhtään silti otetaan rahaa...

• juu

hei missä sinä olet pelaan saako sen pelipaikka!!!!! :)

• TOLLO10

Menin lankaan myös :(
      Siellä oli joku Netflix tarjous.
      Nyt yrittävät veloittaa monta kertaa kuukaudessa tuota 49 € mun kortilta, siis yrittävät.
      Olin onneksi sen verran fiksu (tällä kertaa), että käytin Elisan Lompakon luottokorttia, jossa ei ole rahaa, kuin tarpeen mukaan. Yleisesti otin sen käyttöön vain nettiostoksia varten ja lisään rahaa vain tarpeen mukaan.
      ÄHÄKUTTI siinähän yrittävät :D

• Viksu ja vilmaattine

Niin se on! Tyhmyydestä sakotetaan! Lukekaa ne ehdot ja irtisanokaa ne jäsenyydet ajoissa, niin ei tuu veloituksia, mutta tilatut tuotteet kyllä. Omaa tyhmyyttä, jos et toimi ehtojen mukaan.

• tane100

No en ole miekään saanut mitään ,ja eivät edes vastaa sähköpostiinin ,onneksi ei ole enempää rahaa tilillä ,josta maksoin .. aravasian ovat huijareita!!!

• sinisilänen

Joo en saanut minäkään tuotteita :( rahaa tililtä veivät 70 eke että vituttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2563
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1735
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1602
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1470
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1252
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35