Juuri aloitettu mulla tuo deprakinen rinnalla. Pelkästään huonoon palautteeseen olen törmännyt. Ovatko tyytyväiset omissa koloissaan ja eivät jaksa kirjoittaa vai onko teitä ollenkaan? Kiinnostaisi tietää positiivisista kokemuksista....
Onko kellään toiminut Zonegran?
5
207
Vastaukset
- epileptikko-70
höh..ilmeisesti sitten tyytyväisiä tähän lääkkeeseen ei ole täällä kun ei kukaan kirjoita. Olisin tarvinnut vaan tukea ja infoa asian suhteen.
- Pillerinpyörittäjä
Hei epileptikko!
No,minä söin Zonegrania n.4kk. Sillä hetkellä ei muuta lääkitystä..... No,minulle se ei käynyt,eikä sillä kohtauksenikaan "loppuneet".Minulla puutui huulet,suu ja nielu,TOSI PAHASTI!!!!! Tuntui pahimmillaan että tukehdun omaan sylkyyn,kun mikään ei mene kurkusta alas,muttamuttamutta.YKSI KÄY YHDELLE,TOINEN TOISELLE!!!!!!!!!!!!! Minä tosin reagoin kaikista lääkeistä,nyt jo muistini mukaan 8.lääke menossa,joten minä olen vähä huono sanomaan
- Kevättyttö82
Söin sitä pari vuotta. En kyllä laihtunut ja ruokahalua olis vaikka muille jakaa! Oli kuitenkin kohtauksia, ja olo tuntui usein, ettei ole "ihan omassa" kropassaan... Väsynyt ja vihainen olin kans aina. Lopetin sen pari kuukautta sitte, ja nyt vasta tuntuu että tulee jonkinlaista vier.oiretta siitä. Täytyy ottaa neurologiin yhteyttä nyt tämän vaivan osalta kun on tuntunut ihan hölmöltä viimeisen viikon ajan...
- hyvin toimii
Mulla on 10v yritetty löytää toimivaa lääkettä (vaikeahoitoinen paikallisalkuinen epi), ja zonegran on toiminut parhaiten. Ei sivuoireita, ja kohtaukset tippuneet puolella. Pelkkää positiivista sanottavaa.
- jami123
JUU toimii kolmantena lääkkeenä,mutta kun yrittivät nostoa niin minulle alkoi äkillisesti tulla mieleen että mitäs tabui vetäis nassuun et loppuis tää kurja elämä ja se ei kylläkään ollut erikoisen hauska kokemus eli annostus laskettiin ja mielihalut loppui eli vois sanoo voi fuck sentäs näitten kemiallisten coctailien kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452821- 2312137
- 481990
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2031923Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1431531Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3121030Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve271028