Hitaasti liikkuva Neptunus on siirtynyt Kaloihin (omaan merkkiinsä) jo muutama vuosi sitten. Kertokaahan kaikki alkupään Kalat (19.2-27.2. syntyneet) miten elämä on muuttunut viime vuosina? Itse olen 1.3. Kala, ja asia mietityttää kovasti ajankohdan lähestyessä uhkaavasti.... Neptunuksen vaikutushan on hyvin voimakas Kaloissa ja kun on kysymyksessä vielä salaperäinen ja vaikutuksiltaan täysin hämmentävä planeetta, niin uteliaana tätä kyselen! Kertokaahan kokemuksianne, kiitos!
Neptunus Kaloissa
1
253
Vastaukset
- sillipurkki
Olen syntnyt 20.2 ja mulle tuli yllättäen avoero tammikuussa..eksä löysi samantien uuden.Nyt tuntuu et on valtavaa painostusta joka puolelta.On sellanen olo et joku voima yrittää laittaa mua johonkin muottiin mihin "muka" kuulun ja itse yritän pyristellä vastaan..raskasta on erittäin raskasta aikaa.Muistaakseni vaikeudet alkoivat viime syksynä.Välillä tuntuu et haluais pois tästä samoista ympyröistä ja tekis mieli jättää jopa lapset et pääsis tästä tuskasta eroon.Mä en muuten ymmärrä mitään näistä ajankohdista Neptunuksesta tai muustakaan.Mutta vastasin kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867