Mihin tarkoitukseen tämä pytinki pykättiin kun ei siellä ole ollenkaan lääkäriä esim. tänään, joten ei sinne voi silloin saada aikaakaan. Viimeksi koitin 3 vuotta sitten ja oli sama homma, yksityiselle oli mentävä, että pääsin.
Nakkilan terveyskeskus...
16
771
Vastaukset
- opettele vaan
sietämään,tätä kohti ollaan menossa lujaa vauhtia kiitos sosialistisen hallintomallin jota valtakunnassamme on noudatettu viimeiset n.70 vuotta.
- Nakkilalainen
Kolmen vuoden kuluttua tehdään taas uusi kun vanha on homeessa kuten aina ennenkin,lääkäriä ei näy,lasikoppi täynnä ajanantajii kertomassa ei oo aikoja...näin nakkilassa!!
- von Lagerbom
Minä muistan jostain lukeneeni että Neuvostoliitossa olisi ollut terveydenhoito ilmaista.
- Tulevaisuuden visio
Nakkilalainen kirjoitti:
Kolmen vuoden kuluttua tehdään taas uusi kun vanha on homeessa kuten aina ennenkin,lääkäriä ei näy,lasikoppi täynnä ajanantajii kertomassa ei oo aikoja...näin nakkilassa!!
,tulevaisuudessa näin joka paikassa.
Oikeisiin sairauksiin saa kunnalliseltakin puolelta apua pitkällä jonottamisella,vaarana toki on että kohtaa loppunsa odotellessa tai puhelimen nappuloista painelemalla paina yksi jos sitä ja paina kaksi jos tätä ja jää odottamaan jos kolme tai sitäsuntätä.
Kommareita ja kommareitten per eennuolijoita äänestämällä jatkossakin kuten ennenkin saat lisääntyville veroillesi parhaan katteen takaamalla että silakan ja nahkiaisensyönnissä kunnostautuneet karaoketähdet ajavat oman asemansa säilymisen puolesta kunnan ja valtion virkaportaissa.
Perivenäläiseen kulttuuriin kuuluu nöyristely ja jonossa seisominen ja kansan jakautuminen "oligarkkeihin" ja musikoihin.
Niin meilläkin on "kansa" jakautunut,yli 60% istuu perseellään ja loput seisoo jonossa. - ööö kato
Sosialismi ja kapitalismi käsitteet mennyt sekaisin ?
- Nii oli
von Lagerbom kirjoitti:
Minä muistan jostain lukeneeni että Neuvostoliitossa olisi ollut terveydenhoito ilmaista.
Joukkohaudassa kaikki vaivat olivat ikävä muisto vain.
- Oh hoi
ööö kato kirjoitti:
Sosialismi ja kapitalismi käsitteet mennyt sekaisin ?
Mites Se kuuluu Nakkilan kolmen vuoden välein rakenetamaan home terveyskeskukseen jossa on vain lasikaapissa ajanantaja naisia kertomassa että ei ole aikoja...
- ei porvari
Kyllä on porvarien tavoite yksityistää ja ajaa terveyskeskukset alas. Kaikki vaan yksityisille. Jos lompakko kestää. Seuratkaa sen verran politiikkaa, että tiedätte, mihin rikkaat kansaa vie.
- tuleva muinaiskaivau
Nakkilalainen kirjoitti:
Kumpi ehtii ensin, päiväkoti vai terkkari, homehtumaan?
Kunhan terkkari painuu tarpeeksi syvälle, Heinoset rakentaa pimiän tankkauspaikan siihen, sehän kelluu terkkarin päällä.
- Konduktööri
Minulle saattui http://swf.hajotus.net/juna.swf hommissa pieni vahinko. Löytyiskö nakkilan terkkarista apua?
- letkujenkkaa
onko nämä niitä Soinin puolihannuja soitimella ,terävästi matka taittuu nuikin!!!!!
- rotat jättää laivan
letkujenkkaa kirjoitti:
onko nämä niitä Soinin puolihannuja soitimella ,terävästi matka taittuu nuikin!!!!!
Ei kun kokoomuksen jepet käteinen ,stuub, zyskoovis.orpo jne :edelleen
- Lekuri=rotta???
rotat jättää laivan kirjoitti:
Meinaakko, että siks nakkilan tk on ilman lekureita???
- fantastista
Lekuri=rotta??? kirjoitti:
Meinaakko, että siks nakkilan tk on ilman lekureita???
Onko niitä sitte joskus ollut tuolla arvauskekskuksessa?
- letkujenkkaa
rotat jättää laivan kirjoitti:
näistäkö Soini puhui, nyt avautu!
- heikki veikki
letkujenkkaa kirjoitti:
näistäkö Soini puhui, nyt avautu!
Just unelma höttöö ja fantastista sillä kaikki paranoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275