Vaihtariromanssi

Ongelmavaihtari

Heippa,

Koitin katsoa, josko tästä asiasta olisi vielä keskustelua, mutta en löytänyt. Olen siis vaihdossa länsinaapurissamme ja päätä pahkaa ihastunut vaihtarikaveriini. Tiedän tunteen olevan molemminpuolinen ja se on alkanut vaivaamaan meitä kumpaakin lopun tullessa lähemmäksi joka päivä. Välillämme on sanoinkuvaamatonta kemiaa ja ymmärrämme kielimuureista huolimatta toisiamme hyvin. Tiesin hänen pitävän minusta ennen kuin hän sen minulle kertoikin, koska hän kohtelee minua niin kivasti.

Ennen kuin hän avautui minulle, en kokenut negatiivisia tunteita tätä juttuamme kohtaan. Emme luonnollisestikaan seurustele, koska lähdemme kahden kuukauden päästä takaisin kotiimme kumpainen ja emme nähneet suhdettamme pitkäaikaisena. Emme olleet aikaisemmin puhuneet tunteistamme, mutta nyt kun tiedän hänen pitävän minusta paljon, en halua menettää häntä. Minusta tuntuu kovin pahalta, kun joudun sanomaan hänelle hyvästit ja emme ehkä koskaan enää tapaa. Pahalta tuntuu myös ajatus hänen löytävän jonkun muun minun tilalle omassa maassaan. Olen ehkä sokea ihastuksesta, mutta en näe mahdottomana muuttoa hänen peräänsä hänen kotimaahansa tai jos muuttaisimme jonnekin Euroopassa. Voisinko koskaan edes ehdottaa mitään tällaista kuulostamatta ihan dorkalta?

Onko kellään muulla ollut suhdetta vaihdon aikana, jonka olisi toivonut kestävän sen jälkeenkin? Tai oletteko ryhtyneet kaukosuhteeseen? Miten pystyitte sanomaan hyvästit hänelle? "Kumppanini" ei ole eurooppalainen, joten se lisää haastetta jatkolle. Olisin kiitollinen kaikenlaisista kertomuksista, kiitos.

1

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkausvoittaaaina

Itse tutustuin poikaystävääni vaihtarivuoden aikana ja vaihtovuoden jälkeen olemme edelleenkin yhdessä. Olimme kumpikin vaihto-oppilaita. Välimatka tuo mukanaan haasteita suhteeseen mutta onneksi on skypet yms.. suunnittelemme jo kovasti tapaamista sekä yhteenmuuttoa eurooppaan. Kaukosuhde on haastava, mutta se kestää jos sen on tarkoitus kestää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      213
      4322
    2. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      23
      2400
    3. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      106
      2205
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1849
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1614
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      27
      1541
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1293
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1235
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1202
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      136
      1191
    Aihe