Eroottinen uni äidistä

Hyrräävät himot

Muutama kuukausi sitten näin erittäin realistisen unen äidistäni, kun harrasti seksiä hänen kanssaan. Sen jälkeen asia on ollut joka päivä mielessäni. Hyväilen hänen alusasujaan ja tyydytän itseni niihin. Välillä yritän poistaa ajatukset, mutta se ei onnistu. Mitä ihmettä tekisin? Äiti on kohtalaisen seksikäs, normaalipainoinen nainen.Olen asunut kahden hänen kanssaan siitä saakka kun vanhempani erosivat ollessani vain 5-vuotias. Nyt olen 32 v.

7

6436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkonautti

Lakkaa haaveilemasta, käy kimppuun:D

• h6ss4

Et oo syypää. Vaikuttais siltä, et oot vähän niinkun tietämättäs roolittunut isäs paikalle perheessä. Suosittelen ettii jonku luottohenkilön, seurakunnasta, kunnallisesta/työterveydestä tms. Uskon että oot melko hämilläsi.

• cchggh

Syypää? Roolittunut isän paikalle? Suksi jo.....

Ainoa joka tässä on hämillään olet sinä!

• oidipus

Äärimmäisen paha oidipuskompleksi.Suosittelen välittömästi lähtöä vierailulle kallonkutistajalle.

• Nuuhkiva poikasi

Minäkin asuin äidin kanssa kahdestaan eron jälkeen ja äitini panetti minua aivan suunnattomasti. Hyvät rinnat, tummat nännit ja ihanan nätti tumma karvakolmio. Vetelin käteen hänen alusvaatteisiin lukemattomat kerrat ja pyykkäilin niitä sitten salaa. Muistan miten Anitan nännit kuulsivat pystyinä rintsikoitten läpi, vieläkin alkaa seistä kun muistelen sitä näkyä! Entäpä kun hän tuli päissään etelästä ja purki matkalaukkuaan alasti ja pyllisti minuun päin? Oli pakko rynnätä heti vessaan runkkaamaan ja ajatella niitä pulleita karvaisia häpyhuulia. Olisinpa vain päässyt edes kerran naimaan seksikästä äitiäni!

• Nainen 62

Nuori poika halus kirkasta viinaa kun ei itse saanut. Kotona tarjosin ja tuli humalaan, halus pullon mukaan ja ehdotti että voi maksaa luonnossa. Kysyin millä lailla, riisu alasti ja paksu muna oli pystyssä. Kyllä kiihottu ja annoin pojan varmaan tunnin naida. Ajattelin että halus kokeilla vanhempaa naista tai sillä oli äitiä ikävä. Oma poikani on paljon vanhempi, pari kertaa olen antanut pojalleni kun kännissä nuorena halus kokeilla. Poika tuli kuitenkin usein käymään ja joskus viikonlopunkin, on kai kyltymätön kun jatkuvasti seisoo päivällä ja yöllä. Kyllä mulle sopii katsella alastonta poikaa juhlakunnossa. On tullut seksi haluja kun saa tehdä. Tykkään kun annan päältä pillua nuoltavaksi, joskus en osaa pidättää niin lorahtaa pissat suuhun. Ei haittaa kun haluu olla alistettana.

• maminpoika

äiti antaa ja on paras. mistään en ole saanut niin hyvää kuin äidin
      sylissä. saa laskea sisälle ja äiti tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4975
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3676
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3463
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2818
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2690
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2650
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      18
      1791
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1606
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1468
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1331
    Aihe