Eroottinen uni äidistä

Hyrräävät himot

Muutama kuukausi sitten näin erittäin realistisen unen äidistäni, kun harrasti seksiä hänen kanssaan. Sen jälkeen asia on ollut joka päivä mielessäni. Hyväilen hänen alusasujaan ja tyydytän itseni niihin. Välillä yritän poistaa ajatukset, mutta se ei onnistu. Mitä ihmettä tekisin? Äiti on kohtalaisen seksikäs, normaalipainoinen nainen.Olen asunut kahden hänen kanssaan siitä saakka kun vanhempani erosivat ollessani vain 5-vuotias. Nyt olen 32 v.

7

6018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkonautti

Lakkaa haaveilemasta, käy kimppuun:D

• h6ss4

Et oo syypää. Vaikuttais siltä, et oot vähän niinkun tietämättäs roolittunut isäs paikalle perheessä. Suosittelen ettii jonku luottohenkilön, seurakunnasta, kunnallisesta/työterveydestä tms. Uskon että oot melko hämilläsi.

• cchggh

Syypää? Roolittunut isän paikalle? Suksi jo.....

Ainoa joka tässä on hämillään olet sinä!

• oidipus

Äärimmäisen paha oidipuskompleksi.Suosittelen välittömästi lähtöä vierailulle kallonkutistajalle.

• Nuuhkiva poikasi

Minäkin asuin äidin kanssa kahdestaan eron jälkeen ja äitini panetti minua aivan suunnattomasti. Hyvät rinnat, tummat nännit ja ihanan nätti tumma karvakolmio. Vetelin käteen hänen alusvaatteisiin lukemattomat kerrat ja pyykkäilin niitä sitten salaa. Muistan miten Anitan nännit kuulsivat pystyinä rintsikoitten läpi, vieläkin alkaa seistä kun muistelen sitä näkyä! Entäpä kun hän tuli päissään etelästä ja purki matkalaukkuaan alasti ja pyllisti minuun päin? Oli pakko rynnätä heti vessaan runkkaamaan ja ajatella niitä pulleita karvaisia häpyhuulia. Olisinpa vain päässyt edes kerran naimaan seksikästä äitiäni!

• Nainen 62

Nuori poika halus kirkasta viinaa kun ei itse saanut. Kotona tarjosin ja tuli humalaan, halus pullon mukaan ja ehdotti että voi maksaa luonnossa. Kysyin millä lailla, riisu alasti ja paksu muna oli pystyssä. Kyllä kiihottu ja annoin pojan varmaan tunnin naida. Ajattelin että halus kokeilla vanhempaa naista tai sillä oli äitiä ikävä. Oma poikani on paljon vanhempi, pari kertaa olen antanut pojalleni kun kännissä nuorena halus kokeilla. Poika tuli kuitenkin usein käymään ja joskus viikonlopunkin, on kai kyltymätön kun jatkuvasti seisoo päivällä ja yöllä. Kyllä mulle sopii katsella alastonta poikaa juhlakunnossa. On tullut seksi haluja kun saa tehdä. Tykkään kun annan päältä pillua nuoltavaksi, joskus en osaa pidättää niin lorahtaa pissat suuhun. Ei haittaa kun haluu olla alistettana.

• maminpoika

äiti antaa ja on paras. mistään en ole saanut niin hyvää kuin äidin
      sylissä. saa laskea sisälle ja äiti tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4743
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      400
      1447
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1094
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1078
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      990
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      932
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    8. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      917
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe