Onko kellään mitään havaintoa, että milloin virallisille sivuille tulee lisää tavaraa ladattavaksi?
Kiitos etukäteen vastauksistanne! ;)
Milloin lisää tavaroita?
4
335
Vastaukset
- whatinthe
Ei tietoa. Mutta mitkä ne viralliset sivut on ja voiko sieltä ladata tavaraa ilmaiseksi? Miten?
- Eagames
Joo siis ne viralliset sivut löytyy osoitteesta www.thesims2.com (the sims 2) tai
www.thesims.com (the sims)
Sieltä saa ladattuu kamaa koneelle ja sieltä sit peliin... Kaikkii kivoi huonekaluja ja esim. vartaloita ja tapetteja... En oo ihan 100% varma tost ossast, mut sielt mä aina niit lataan... - Amppeli
Eagames kirjoitti:
Joo siis ne viralliset sivut löytyy osoitteesta www.thesims2.com (the sims 2) tai
www.thesims.com (the sims)
Sieltä saa ladattuu kamaa koneelle ja sieltä sit peliin... Kaikkii kivoi huonekaluja ja esim. vartaloita ja tapetteja... En oo ihan 100% varma tost ossast, mut sielt mä aina niit lataan...Onko ne lataukset ilmasii? Onko ylipäätään mikään ilmanen? Ja onko pakko rekisteröityy? Entä onko se ilmasta?
- Sims Fani
Amppeli kirjoitti:
Onko ne lataukset ilmasii? Onko ylipäätään mikään ilmanen? Ja onko pakko rekisteröityy? Entä onko se ilmasta?
Eli viralliset Sims 2:sen sivut on tässä:
http://www.thesims2.com/
Ja kikki on ilmasta, talot, simit, tavarat, kaikki on! ;)
Mutta sun on pakko rekisteröityä, JA OMISTAA SIMS 2 JOS HALUAT REKISTERÖITYÄ!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780