Miten suojata Krookukset ja Tulppaanit jäniksiltä?

Anne

Miten voin suojata Krookuksnit ja Tulppanini jäniksiltä? Joka vuosi jänikset pistävät kukat poskeensa juuri kun ne kukkivat kauneimmillaan. Taas olis se aika, että jotain tarttis tehdä, ennenkuin on myöhäistä.

4

5760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sinulle ei ole sipulikukkia "joka paikka täynnä", niin itse laittaisin hallaharsot yöksi, koska yöllähän jänöt liikkuvat pihapiirissä vapaammin. Päiväsaikaan ovat meillä ainakin pysyneet kauempana ja näin olen säästänyt kukkivat sipulikukat omana ilonamme.
      Toista on noiden maamyyrien kanssa. Ne kun pääsevät harson alle eikä niiden ruokahalulle ole mitään rajaa.

    • poltinkarva

      Osta pikku paali heiniä ja laita takapihalle ruokaa jäniksille. Maamyyrät eivät syö kukkia vaan ne ovat vesimyyriä.

    • hailii happamii

      Myyrien varalta joku antoi ohjeen, että hautaa silakoita maahan sinne sun tänne kuklasipulien sekaan, ei tule myyrät syömään. On tehonnut, eikä ole hajuhaittoja ollut kun tarpeeksi syvälle laittaa. Jäniksiä ei meidän taajamassa ole onneksi liikkunut.

    • vincaviola

      käytä kahvinporoja. Itse alan säästämään keväällä keitetyn kahvin poroja. Haju pitää poissa, tosin pitää lisäillä kun on satanut. pahanhajuiset hajuvedet uusikäyttöön karkoittimiseksi. Joku on käyttänyt Palvolive saippuaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3189
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2801
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2618
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2588
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2305
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1560
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1416
    Aihe