Onko teillä kenenlläkään muita 'ongelmia' anoreksian lisäksi? Tarkoitan esim. masennusta, viiltelyä, lääkkeiden tai alkoholin väärinkäyttöä?
Itse olen varsinkin viimeisen vuoden aikakana hölmöillöt mm. alkohlin ja lääkkeiden kanssa. Ja viillelyt olen jo pitkään.. Kaikki nämä syömishäiriön takia. En kestä ahdistusta muuten..
Kysymys...
6
740
Vastaukset
- 17-wee
Et oo ainoa anorektikko jolla on sama ongelma. Mulla ongelmat alko masennuksesta, johon kuulu vuoden sisäl viiltelyä, ja myöhemmin lääkkeitten väärinkäyttöä. Kun lopetin lääkkeet, alotin laihduttamisen. Nyt ei oo silleen tehny mieli viillellä kun mä keskityn vaan olemaan laihempi, ja oon tavallaan ilosempi kun laihdun. Älä viiltele, siitä jää rumat arvet!
- Evita
Se on aina vaan niin helppoa sanoa, että älä viiltele jne., mutta oikeasti sen toteuttaminen on huomattavasti hankalampaa.
Vaikka itsekin voin sanoa, että rumat arvet on ja varmaan pysyykin aika kauan..
- mä vaan...
Joo,mä oon syömishäiriön lisäks viillelly itseäni. Muutenki mulla on joku pakkomielle satuttaa itseäni,muita en ole koskaan edes aikonut satuttaa,joten ei kai sillä niin väliä ole.
Jossain vaiheessa ryyppäsin aika paljo,mutta se kans lihottaa,niin että en sitte sitä jatkanu. - uninalle
no mulla on ollu lievä bulimia tai joku ed 1½, ei kovin vakava, paino menee -5kg, viillelly oon mut siitä jää kauheet jäljet, en suosittele, nyt oon kyl laihiksella ja keskityn siihen, oksentelun jätin pois, onnee kaikille :) ja jos evita haluut mailata, niin jätä mailis?
- Evita
Osoite on [email protected]
Pistä vaan meiliä tulemaan!! Muutkin saa laittaa meiliä, jos vaan haluaa!!
- annie
jokunen vuosi takaperin viilelyä, mut sit aloin keskittyä pelkkään laihduttamiseen, joten se jotenkin jäi pois. JOskus satunnaisesti harvoin 'sortuu'
siihen. Mut onneksi vain harvoin. Sitäå on niin paljon saanut jälkikäteen katua, ettei pahemmasta väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938