Kun sanotaa, et jos on syömättä, niin keho alkaa säästökuurille ja rasvaa menee säästöön kehoon. Eikö nii? Mutta entä jos se syömättömyys on jatkuvaa nii kyllähä ne rasvatki joskus lähtee? Mut jos vielä liikkuu, ni sillonhan ne rasvat kuitenki palaa (nopeemmi)? Vai palaako ennemminki luut ja lihakset... hyötyykö ne lihakset mitään jos liikkuu ja vaikkei syö? Oon pohtinu näitä pitkää
Vastaukset 1
- hhfssrukkkkb
1. Ekaks sul lähtee lihakset ja sit rasva
2. Ne kilot jotka lähtee sillo ku oot syömät tulee takaisin jos syöt, silloinki vaikka söisit iha normi kalorimäärän
3. Laihdut paremmi jos syöt, koska ruuansulatus kuluttaa kaloreita, joten syömällä laihdut ja saat parempii tuloksii
4. Lihakset ei hyödy jos et syö, koska ne ei saa sillo rakennusaineita (jos haluu lihaksia kasvattaa kunnolla niin pitää syödä ENEMMÄN kuin kuluttaa!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811465
- 851303
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7666Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.96582Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557