Ite vastaan Terveystalo

RiittaM

Olen käynyt molemmissa ko yrityksissä, palvelu on ihan erilaista. Itessä luvataan hyvää palvelua, mutta toisin kävi. Kohtelivat tosi tylysti kun taas Terveystalolla oltiin ystävällisiä. Nyt vaikeina aikoina luulisi asiakkaan oleva tärkeä.

30

4197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuso4

Nyt on sote-uudistuksia ym. ihmisillä on hermot kireänä. Näkyy muillakin aloilla, ei auta nyt kun vaan odotella tilanteen tasaantumista.

Ei saisi tietenkään purkaa näitä asiakkaaseen, mutta kaikilla meillä on huonoja päiviä.

• Hoidan itse itseni

Ei voi yleistää. Lääkäritkin ovat vain ihmisiä, joista monet kylläkin aika hankalia. Olleet aikanaan hyviä koulussa, mutta monelle ihmissuhde- ja käyttäytymistaidot ovat jääneet kuutosen asteelle. Pohjaton ahneus ja tulostavoitteet eivät ainakaan paranna tilannetta. Kaikilla lääkäreillä on aina kiire. 20 minuutin varattu aika on yleensä 12 min jona aika lääkäri vastaanottaa yhden tai kaksi puhelua.

Lääkäritaloista po. itselle käynyt juuri päinvastoin, kahteenkin kertaan. Unohdettiin ajanvaraus ja yleislääkäri oli tylynä kun ei löytänyt syytä vaivaan. Kuvitteli kait että olin tullut valittamaan huvikseni. Tätä kyseistä naislääkäriä en tule vaivaamaan toista kertaa. Asiantuntemattomuus tavallisen vaivan suhteen maksoi minulle sillä kerralla 70 euroa ja rokulipäivän töistä. Lääkärit vaihtavat työpaikkaa, mikä hankaloittaa firmojen boikotointia.

• ei ite ei terv.talo

Minä petyin terveystalon lääkäreihin, kävin 2 kertaa, eri lääkäri, toinen lupasi soittaa näytteenotto tuloksen, soitin itse monta kertaa ja ei vastannut soitto pyyntöihini kuin vasta kuukauden kuluttua kirjelappusella, itse maksoin käyntini ja näytteen oton yli 100 €, toisen kerran kävin eri asian takia toisella lääkärillä ja hän vähätteli vaivaani ja sanoi että on niitä pahempiakin sairauksia ja näytti kuvia näytöltä, minun mielestä lääkärin kuuluu hoitaa asia oli mikä tahansa ilman vähättelyä ja tämäkin käynti maksoi normaalin yksityiskäynnin verran. Iljettävää kohtelua. Kävin kerran myös Itellä ja siellä lääkäri sanoi heti kun menin ovesta että ymmärrätkö että tämä maksaa sulle, tuli nolo olo, ajattelin että se köyhemmän satanenkaan ei ole saman arvoinen kuin rikkaan satanen. Missä käytöstavat yksityislääkereillä. Parempaa kohtelua saa terveyskeskuksissa, en mene enää yksityisille.

• Lääkärien vihollinen

Lääkäritoimen harjoittaminen on osin aivan törkeää rahastusta jota valtio suojelee. Otetaan esimerkiksi verenpaineläkkeen määrääminen. Potilas tapaa lääkärin ensimmäistä kertaa ja vaatii saada verenpainelääkettä. Verenpaine mitataan kerran ja lääkäri kirjoittaa reseptin. Mihin tässä tarvittiin lääkäriä ylipäätään? Lääkäri ei näe vuosiin potilastaan jolle kirjoittanut reseptin. Puhelimessa lääkäri uusi reseptin ja veloittaa siitäkin muutaman kympin.

Sairaanhoitajille pitäisi ehdottomasti antaa laajennettu reseptien kirjoitusoikeus tavallisissa ja yleisissä sairauksissa. Sairaanhoitajien vastaanotolle sentään vielä pääsee ja sairaanhoitajat ovat kokemukseni mukaan useasti lääkäreitä perehtyneenpiä johonkin erikoistumisalueeseen. Eräs lääkäri kertoi ettei ollut koskaan aikasemmin nähnyt tulehtunutta haavaa, WTF?

• on tautija

Ei ollut tulehtuneenhaavan lääkäri tuo. Olisi pitänyt valittaa jotain muuta kohtaa josta olisi antanut hoitoa ja sairaslomaa.

• nspuukk

Persesilmä tulehtunut. Amputaatio persesilmälle. Jatkossa paska tulee suusta.

• Lääkärien vihollinen

Menin saamaan hoitoa, en hakemaan saitsua. Sairaanhoitaja tiesi heti miten tilanteessa menetellään ja sairaanhoitajan toimien jälkeen vaiva alkoi parantua.

• Raihnainen

Terveystalosta ei kokemusta mutta ITE:llä oli kohtelu aika tylyä, erityisesti lääkäriltä.
      Täytyypä kokeilla terveystaloa seuraavan kerran kun vaivaa tulee, toivottavasti ei ainakaan kalliimpi ole?

• Konifirma

TERVEYSTALOSSA silmälääkärissä . Vanha nainen , kireäfarkkuinen , tuttu p-karjalainen nimi K:lla alkava , miehensä myös silmälääkäri . Höpötti tietokeen äärellä ,kerroin että kuuluni on heikentynyt joten en kuullut mitä hän sanoi . Hän tuli n. puolen metrin päähän minusta ja huusi : Kuuletteko te mitään? Pelästyin , tuleekohan päälle ? Kohtelu oli aivan ala-arvoista . En ikinä , älkää toisetkaan menkö tuon akan kynsiin . On valinnan varaa nykyisin .Tällaistako on terveystalon toistenkin lääkäreiden kohtelu asiakasta kohtaan . Päätin , en koskaan terveystalolle !

• Jussi23478

Lääkäriin pitää ehdottomasti päästä vaikka ei ole oikeaa sairautta. Kyllä on nykyajan vanhuksilla peukalo keskellä kämmentä.

• tioj

Lääkärit terveyden hoitajat tekevät arvokasta työtä aina joukoin mahtuu ylimielisiä epäpäteviä mielenterveys ongelmaisia kuten joka ammatti kuntaan keskus sairaalasta sain hyvää hoitoa ja oli ystävällinen henkilö kunta.

• jkln

Kun leikkaus onnistuu ei kukaan yleensä kiitä mutta kun epäonnistuu niin kaikki syyttää.

• varo.susannaa

Toisaalta on aika voimakas tunne kun lääkäri kiistää potilaan vaivat sillä perusteella että ei löydä vaivan syytä/aiheuttajaa. Vitutuksen määrä tuplaantuu kun lääkärin vastaanotosta joutuu maksamaan päivän palkan, eikä päivä mene edes sairaslomaksi, koska vastaanotolle tullut, itse maksava potilas on lääkärin mukaan terve. On monta hyvin tavallista vaivaa jotka ovat vaikeita kuvailtavia kun oireita kokee ensimmäisen kerran.

• itj

On paljon terveitä jotka hakevat sairaslomaa ihan turhaan.torstaina perjantaina loppuviikosta ihmiset terveempiä.alkuviikosta sairaampia laman aikaan ihmiset ihmeen terveitä outo juttu.

• 377281

Antakaa palautetta myös suoraan yrityksiin, yleensä asiakaspalvelijoiden asenteet muuttuu kun palaute tulee esimiehen kautta!!

• hju

Jos saa huonoa palvelua ei kannata käydä toista kertaa jos kukaan ei käy tulee konkurssi 100 varmasti.

• palvelupäin

En suosittele lääkärikeskus ITE todella törkeää lääkärietikka jos lääkärit alistuvat työnantaja saneluun jos työn antaja sanoo ettei saa antaa sairaslomaa vaikka potilas olisi oikeasti todella sairas ja lääkäri tekee sen mukaan.
      (Maksaako työnantaja siitä ettei hoideta sairaita)
      Pahimmillaan lääkäri on myöntänyt ettei he saa hoitaa ilmeisesti työnantaja on uhkaillut lääkäreitä.
      Taso ja hoitomoraali on kyseisessä yrityksessä todella huono.

• aina-on-ketkuja

Ihan oikein on, että näille tekosairaille jotka tulee vastaanotolle vain saadakseen sairaslomaa, saa lääkäri ollakin vähän tyly, mokomille ketkuille. Eivätpähän kehtaa tulla toiste lomaa mankumaan.

• palvelupäin

Niin se on sitten hyvä asia kun joutuu käymään sen takia tikkamäellä kun työnantajan ja lääkärin ansiosta tulee isompi vahinko ja pitempi sairasloma mutta se on työnantajan etu että saadaan työntekiä pitkille sairaslomille ja tulee lisääntymään mutta haitanneekos tuo eihän nyky yritysjohto välitä hevon peetä työntekiöiden terveydestä tai työkunnosta mutta naksahtaa se viellä niidenkin nilkkaan eikä ole kyse mistään yskästä eikä nuhasta eikä kuumeesta niitä on mukava tartuttaa muihin

• NähtyOnVuosikaudet

Näin syksyisin, hirvenmetsästysaikaan, kyllä moni mies on kipeenä kuka selästään kuka jostakin muusta syystä.
      Miksiköhänhän ne taudit iskee juuri silloin kun toisilla olis niin jännän harrastuksen aika?

• molemmissaollut

Olen kokenut saman. tyyppi tuijottaa tietokoneruutua eikä edes katso saati sitten juttelisi asiakaan kanssa, 10 min ja 90 euroa. Terveystalossa oli hyvä käydä. Ite pitäs lopettaa,rahastusta.

• Ite mainostaa karjalaisessa onko tullut asiakas pula.vähän oli porukkaa kun viimeksi kävin.isot on kulut firma ostettu takaisin pitäis saada maksettu raha.onko henkilö kunnalle annettu sapiskaa.paha olla töissä puretaan asiakkaisiin.itse en enää käy itellä ihan ite sanoi Jope.

• asdgfh

Prisman lääkäriasemasta on minulla hyviä kokemuksia, kahdella lääkärillä olen käynyt ja sain avun vaivoihini.

• Tietoaon

Niin se on, että toiset ovat melko sairaanakin töissä ja toiset lusmuilevat vuosikymmeniä aina tiettyinä aikoina sairaslomalla, sekä sairastuvat aina hieman ennen loman alkua. Tämä kun on kaikkien tiedossa, niin ylenemisen vaaraa ei ole ko. henkilöillä. Kunnon huijari pyörittää täysin huippukokenutta työterveyslääkäriäkin.

• hdhx

On tyhmiä esimiehiä lopputilin paikka.uolemalla pärjää monessa firmassa tänä päivänä.

• Jnstyö

Ite tai siis Dextra on pörssiyhtiö ja näkyy menossa. Terveystalo on ruotsalaisomistuksessa. Minulla käyntejä molemmissa mutta jos parempi niin ehkä terveystalo

• puoskarix

itelle on raha tärkein olisi oikea mainos ei ihminen. ylimielinen suhtautuminen osalla iten lääkäreillä vaikka ovat periaatteessa vain laastarin laittajia yliopistosairaaloissa on pätevät lääkärit.leikattiin kuopiossa kuukausi sitten oli iso leikkaus ei iteltä löytynyt lääkäriä aortta läppää ja ohitusta leikkaavaa lääkäriä.

• pettyjä

Se ite on paska lafka,vaimolla meni polvi äskettäin niin ei apuja tullut mitään,laskuttivat satoja euroja ,sanoin ettei mennä kolmatta kertaa tuonne,kyllä se on rahan viejä lafka,miettikää kaksi kertaa ennen kuin tuon puljun ovea aukaisette.

Keskussairaala on ihan toista,itellä ei ole laitteita ja asikas on ihan sivutuote kunhan rahat saadaan vakuutuksesta.

Todella todella törkeä paikka.Eivät osaa siinä lafkassa ottaa kuin rahat.

• Terveystalolta

Terveystalon kohta onneksi entinen työntekijä tässä terve. En voi suositella Terveystaloa muutoin kuin pakon edessä ja toivon hartaasti, että soteuudistus menisi puihin jottei tämä leviäisi laajemmalle.

• hoitobisnes

Onko sitä ITEÄ enää olemassakaan,kun Pihlajalinnahan sen osti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe