Mulle opettaja ilmoitti kelalle opiskelujeni etenemisestä ja rahani tulee keskeytymään, koska olen ollut pitkään sairaslomalla atooppisen ihottuman takia työssäoppimisesta. Top-jaksokin keskeytyi tämän takia. Onko mulla mahdollisuutta saada toimeentulotukea? Eikait mua tyhjän päällekään voi jättää.
Kuntoutusrahan keskeytys, toimeentulotuki?
4
558
Vastaukset
- Crohn-potilas
Onkohan tämä mennyt väärälle palstalle ku ei kuulu vastauksia? Joku asiasta tietoinen vois kertoa.
- -j-
Et kerro tarpeeksi tilanteestasi, jotta tuohon voisi vastata. Oletko sairaslomalla? Saatko sairaspäivärahaa? Vai jäätkö työttömäksi ja saat työttömyyskorvausta ja asumistukea? Vai oletko edelleen koulun kirjoilla ja statukseltasi opiskelija, joka ei vaan saa opintotukea? Toimeentulotuki on viimesijainen tuki, sitä ennen pitää selvittää, mitä muita tukia voit saada.
Ja kyllä, tämä on väärällä palstalla. Kyselet toimeentulotuesta opintotuki-palstalla. - arvatenkin
Jos olet pitkään sairaslomalla, saat sairauspäivärahaa ja on tultava toimeen sillä. Opintotukea ja sairauspäivärahaa ei makseta samanaikaisesti.
- crohn + muuta
Sinun kannattaisi nyt mennä sosiaalitoimistoon ja selvittää, mitkä ovat realiteetit. Minulta kun muiden asioiden takia tipuin kuntoutustuelta, niin sain kyllä toimeentulotukea. Kyllä uskon, että jotain toimeentulotukea saat, ei sinua voida tyhjän päälle jättää!
Varaa aika Kelaan, sosiaalitoimistoon ja tarvittaessa sitten lääkäriltä B-todistukset vaikuttavista asioista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716