Olen katsellut tilannetta hitas-uudistuksen jälkeen ei ole kaikile mennyt vielä perille, se että uudistusten nostaman hitas-hinta ei ole markkinahinta, päinvastoin, EsiM: vuosaaressa ja meri-rastilassa on myytävänä valtavasti hitas-asuntoja, nyt oli tullut taas uusi myyntiin, kaksio 60ö neliötä ensimmäinen kerros ei omaa saunaa rv-92 ja enimmäishintapyyntö vaatimaton 149. tuhatta!
haloo alueella kyseisen kaltaisia kaksioita myydään 80-90. tuhannen hinnalla, nämä ovat toteutuvia kauppahintoja, saunallisesta saa 100 tuhatta ja risat.
Eihän se hullu ole joka pyytää, vaan hullu joka maksaa.
Kyseinen asunto löytyy oikotieltä, ja tiedoksi palstan häiriköille, en ole tänne pahemmin kirjoitellut, en juo olutta ja en ole mäyräkoira, vaan katselen asuntoa itselleni, olen haastatellut kiinteistönvälittäjiä vuosaaren toteutuvista kauppahinnoista ja yksimielisesti ovat olleet mieltä, että hintapyynnöt ovat liian korkeita, ovat ottaneet kuitenkin asuntoja myyntiin, koska sitten voi painostaa asiakasta tarkistamaan hintaa ja jostakin se heidänkin on palkkansa otettava.
Katsellaan tilannetta, viisas ostaa harkitsemalla.
Hurjat Hitas-hintapyynnöt!
Markkinamies
1
346
Vastaukset
- Mäyris
Älä kuule viitti, samanlainen helppoheikki olet. Omistat 88-90:sen hitaksen ja ulvot hinnoista täällä.Eikun kontulan lidliin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944