Stereot tietokoneen kylkeen

tyhmäkyselee

Minulla on tällä hetkellä varmaankin 10v vanhat Sony HCD 551 - merkkiset kaijuttimet/stereot tietokoneen yhteydessä. Pääasiallinen tehtävä niillä on vain toistaa musiikkia ja se ne ovatkin tehneet monta vuotta uskollisesti. Kyseisten mööpeleitten (tuo masiina 2 kaijutinta) ovat vaan sen verran isot, että haluaisin uudet kaijuttimet.

En vain tiedä kaijuttimista mitään. Katsoin Gigantin sivuilta tarjontaa, mutta minulla ei ole mitään käsitystä, millaiset kaijuttimet minun olisi kannattavaa hankkia. Valikoimaa oli aktiivikaijuttimista langattomiin vastaaviin ja mulla ei ole mitään hajua millaisen tarvitsisin :D

4

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatumaksaa
    • kaikenlaista..

kaiJuttimet?

voi huoh, näitä teinejä

• Kirjakieli.

Näinhän sitä kaikki sanoo että kaijuttimet, oikeinhan se kirjakielellä on että kaiuttimet.

Mutta kaikki ei puhu stadin kirjakieltä.

• Aika paljon riippuu rahan määrästä.
      Itsellä koneessa tuollaiset 100€ kaiuttimet http://www.thomann.de/fi/samson_media_one_3a.htm
      Aluksi meinasin itsekin hommata koneeseen jonkun valmis paketin logitech... missä olis subbari ja kaiuttimia, mutta epäilin niiden laatua ja hommasin kaksi kunnollista.

Aktiivinen tietokoneissa, koska muuten tarvitsisi vahvistimen toimiakseen, aktiiveissa vahvistin on sisäänrakennettu eli pistorasiasta vain virta.

Ja television kanssa sitten kunnon kaiuttimet hintaluokka niissä 1000€ subbari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      158
      5462
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3283
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      254
      3208
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2698
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1844
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1625
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1586
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1457
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23