Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Raskaat ystävät

Ketuttaa

Mikä loukkaa mua ihmisissä ja mikä harmittaa ihmisten käytöksessä?

Mua loukkaa se, jos joku ihminen sopii nähdessämme innoissaan kanssani tapaamisen ja sitten tpaamisajankohtana tekee toistuvasti oharit. Ehkä jopa valehtelee syyn ja jää siitä tietämättää kiinni (esim. Fb päivitys) tai unohtaa täysin tapaamisemme. Kiitää siis niin kovalla vauhdilla joka suuntaan, ettei muista mitä on luvannut ja kenen kanssa.

Mua harmittaa myös se, jos henkilöllä on kaikkitietävä asenne. Hän tietää parhaiten myös muiden asiat, paremmin kuin henkilöt itse.

Ystävät, jotka eivät ikinä kannusta tai onnittele, jos sulle tapahtuu jotain kivaa tai jos olet toteuttamassa vaikkapa itsellesi tärkeää harrastusprojektia.

Se toistuva tapa yhdessä suunnitella esimerkiksi viikonlopuksi tai juhlapäiväksi ohjelmaa ja sitten yhtäkkiä muuttaakin suunnitelmaa niin, että henkilö lähteekin eri kaveriporukalla viikonlopunviettoon, eikä edes pahoittele suunnitelmien perumista. Toistuvasti.

Selittely. Toistuvasti. Esim. Hieman ylipainoiset ihmiset selittelevät kuinka juuri heidän ylipainonsa ei johdukaan vääränlaisesta syömisestä vaan siitä, että heillä on joku hormonitasapaino-ongelma tai kilpirauhanen epäkunnossa...harvinaisia tauteja, mutta mun tuntemista ylipainoisista jokainen sairastaa näitä harvinaisia tauteja...rasittavaa kuunnella jatkuvasti selittelyjä ja ylipäänsä puhua sellaisesta asiasta, jossa henkilö ei ota edes hienovaraisia neuvoja vastaan.

Tuuliviirit. Ihmiset jotka maanantaina roikkuvat surullisena ex-kumppanissaan, tiistaina kertovat innoissaan kuinka juttu ex:n kanssa on totaalisesti ohi ja ovat ihastuneet Mattiin, keskiviikkona tyyppi kertoo miettivänsä Juhan ja Matin välillä, torstaina henkilö kertoo tavanneensa Peten, jonka tunsi jo lukiossa ja on menossa Peten kanssa kahville, perjantaina henkilö soittaa ja kertoo harrastaneensa villiä seksiä Matin kanssa ja menevänsä Juhan kanssa kahville. Samalla henkilö miettii pitäisikö hänen palata vielä ex:nsä kanssa yhteen. Lauantaina henkilö kertoo viettäneensä yön Peten luona ja henkilö kertoo samalla, että ehkä he kuuluvat ex:n kanssa yhteen. Lauantaisin ilmestyy uusi nimi listaan ja sunnuntaina henkilö soittaa surullisena ja kertoo olevansa yksinäinen. Sama alkaa aina maanantaisin alusta ja toistuu nonstoppina viikottain. Tällaista paskaa ei vaan jaksa seurata ja kuunnella loputtomiin, vaikka henkilö muuten ihana ja empaattinen ja fiksuki on.

Huutaja-möykkääjät. Sama missä olet ystävän kanssa, niin tyypin tapa puhua ja nauraa on huutonauraminen. Kännissä nainen vetää överikännejä, haistattelee portsareille. Mitä kovempi meteli ja känni, sen hauskempaa on. Kaikki ympärillä pyörittelee silmiä tai välttelee henkilöä, mutta se vaan lisää hänelle vettä myllyyn.

Miespuolinen ystävä, joka vihjailee miespuolisille kavereilleen, että meillä olisi sutinaa. Kertoo esim. Vastanneensa kysymykseen, "ai oot menossa neidille A, onko teillä jotain juttua?" Tähän oikea vastaus olisi "Ei", niin ystäväni vastaa näihin, että "noooo hmmm katotaaan" .

Ihmiset, jotka ei kutsu sua bileisiin, vaikka olette ystäviä ja olet itse kutsunut kyseistä henkilöä monen monta kertaa.

No siinäpä muutama piirre mikä harmittaa/ vie luottamusta.

1

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin Nähty1979

      Eniten loukkaa se,että kahdenkesken ollaan niin kaveria,että hunaja valuu suupielistä.Mutta kun poistut paikalta eli käännät selkäsi ,tämä sama toooo-del-la hyvä kamusi käy muuntelemaan juttujasi ja jauhaa ...kaa ihan tahallaan sinusta.Sitten kun jää kiinni, selittää ja selittää. Huoh, miten noi jotkut ei KOSKAAAAAAAN kasva aikuisiksi, fiksuiksi ihmisiksi. En itsekään väitä olevani täydellinen(en lähimainkaan),mutta tuossa asiassa ymmärrän miten fiksut käyttäytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe