käytössäni syksystä -13 lähtien Linatil 10mg korkean v-paineen hoitoon. Aamulla tuo lääke tulee otettua niin automaattisesti purkista ettei siihen kiinnitä mitään huomiota; mutta tänään iski "paniikki" eli aloin miettimään, että olenko ottanut lääkkeeni, vai en.. tulin lopulta siihen tulokseen, että en ottanut - mutta en kuitenkaan uskaltanut ottaa pilleriä, jos sitten kuitenkin olisinkin sen ottanut, ettei tulisi tupla-annosta. Luulisi ettei yhden tabl väliinjäänti haittaisi..kai; toisaalta sitten ajattelin myös,että nythän sitten näkee senkin onko tuolla lääkkeellä millainen vaikutus tähän v-paineeseeni..
Onko muilla ollut tämmöisiä "välipäiviä" , onko tullut mitään sivuvaikutuksia ym.
otinko verenpainelääkkeen..??
muisti???
3
551
Vastaukset
- Ei hätää
En usko että yksi pilleri jos väliin jää, ei tee mitään. Minulle lääkäri sanoi että ota jokatoinen päivä verenpainepilleri, kun olen niin allerginen kaikille apuaineille.
- Warma
Itselläni oli sama ongelma,ostin sitten pienen lääkedosetin,siinä on päivien nimet,voi tarkistaa onko ottanut vai ei...
- 2033
minä laitan pieniin lääkekuppeihin aamu ja ilta lääkkeet omaansa... siitähän näkee onko tullut otetuksi.Kun on suolisto-verenpaine ja gyne- sekä silmälääkkeitä niin on syytä ottaa ne ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427105
- 323978
- 503428
- 412978
- 172756
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112