Heips.. Eli mun gerbiileillä on semmoinen lasipurkki, (missä ne yleensä käy ulostamassa ja näin). No minä sitten menin puhdistamaan sitä lasipurkkia vessaan. :D Joo.. Mut sit minä vaan yhtäkkiä laitoin sinne saippua.. :DD
No ei siinä vielä mitään. Pyyhkäsin koko lasipurkin kunnolla paperilla. :)
Sitten laitoin sen sinne häkkiin ja toinen mun gerbiileistä meni sinne.
Hetken päästä otin se minun gerbiilin syliin. Ja se oli silleen..märkä! :))
Siis sen pää ja vähän turkki oli kastunu... Enkä tiedä onko se sitä saippuaa.. :O
Kaikki ei varmaan saanut mitään selvää.. :D Mut onko se kuitenkaan mitään "vaarallista ainetta gerbiileille" ?
Gerbiiliin meni saippuaa!
Gerb <3
2
125
Vastaukset
- Aksuz
En usko että se on vaarallista kun noin vähän meni, jos meni ollenkaan gerbiiliin sitä.
Se olisi vaarallista ehkä sitten jos gerbiili söisi sitä tai jos sen pesisi runsaalla määrällä saippuaa.
Aika sekava teksti, mutta toivottavasti ymmärsit :) - Gerb <3
Jaa, okei :)
Ja ymmärsin kyllä :D
Kiitti tiedosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566