Aivokasvainko?

Pelokas01

Eli siis oon vasta 13... Mulla on ollut jo pitkään päänsärkyä,huimausta ja huonoa oloa. Nyt sitten päästiin silmälääkäriin niin selvisi että näköni on huonontunut hyvin paljon. Saan siis lasit. Ajateltiin että jee nyt se pääkivun syy selvis. Sitten se lääkäri katto ne silmien hermot ja huomasi että jotain on nyt vialla. Näköhermon olivat lääkärin mukaa "oudot" ja se viittaa aivoturvotukseen.olimme Jo aikasemmin pelänneet aivokasvainta, joten kysyimme mihin se voi viitata. Lääkäri sanoi että kasvaimeen. Seuraavana päivänä menimme lääkäriin ja hänkin sanoi että voi olla kasvain. Nyt sitten sain kiireellisen lähetteen magneettikuviin ja neurologille. Tiistaina on kuvaus ja olen ihan kauhuissani. Toivoisin että kertoisitte omia kokemuksia ja yms!

5

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää kevättä

      On minunkin päätä kuvattu, kun sain TIA.kohtauksen. No yritän muistaa sinua rukouksin, että voisit olla levollinen tuohon tiistaiseen asti ja mitään kasvainta ei löytyisi.
      On luonnollista, että tuollaisessa tilanteessa pelottaa. Sinua auttaa kun voit puhua pelostasi. Yritä touhuta ja tehdä kivoja juttuja. Silloin asia unohtuu ja ei ole aina mielessä.

      • Pelokas01

        Kiitos


    • Ghob

      Hyvä, että olet päässyt tutkimuksiin ja terveydentilaasi selvitetään.
      Aivokasvaimet ovat todella harvinaisia. Itselläni on sellainen ollut, mutta nyt on kaikki hyvin. Jos sinulla todetaan kasvain, voi olla että paranet täysin.
      Magneettikuvaus voi olla epämiellyttävä, mutta onneksi se ei kestä kauan.
      Tsemppiä!

    • tsemppiä teille

      Ja todennäköisetti daignoosi on ihan jotain muuta. Hyvä että kuitenkin varaudutaan pahimpaan ja tutkitaan.

      • Pelokas01

        Kiitos tuesta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe