Minulla on nyt kolmekymppisenä naisena ensimmäistä kertaa elämässäni se täydellisen hyvä iho, josta parikymppisenä en uskaltanut edes haaveilla. En ikinä edes toivonut hyvää ihoa, koska olin niin varma, että se ei ole korteissa minulle, ikinä.
Teini-iässä alkanut lievä finnitauti äityi parikymppisenä kystiseksi akneksi: posket ja leukäperät kukkivat, finnit olivat ihon alla tuntuvia pieniä ja joskus vähän isompiakin patteja, muhkuroita. Säännöllisesti muutama patti kehittyi ihon pintaan punaisena ja tulehtuneena ja todella hitaasti poistuttuaan jätti jälkeensä punaisen jäljen.
Kun tätä oli jatkunut pitkään, vuosia, tein eräänä päivänä karmean havainnon: punaiset finnijäljet olivat alkaneet kuoppaantua! Minulla oli poskissa siellä täällä pieniä tummia kuoppia. Menetin lopullisesti toivoni.
Ajan mittaan kuoppa-arpien väri onneksi haalistui eivätkä ne niin ollen enää olleet yhtä räikeästi näkyvissä. Kuitenkin finni- arpeutumisprosessi oli jatkuvasti vieläkin käynnissä. Finnejä tuli lisää, samoin arpia...
N. kymmenen vuoden kystisen aknen jälkeen minulle suositeltiin hoitomuotoa, joka sopi minulle täydellisesti. Kyseessä on Basiron-voide säännöllisesti aamuin illoin pesun jälkeen käytettynä, koko akneiselle ihoalueelle runsaasti levitettynä ennen kosteusvoidetta. Tämä hoito tunnetaan maailmalla nimellä Regimen.
Minulla on nykyään täydellinen iho. Aiemmin syntyneet kuoppa-arvet ovat haalistuneet kokonaan eivätkä ne enää ole yhtä syviäkään; niitä ei käytännössä näy. Ihoni on tasainen, pehmeä, hehkuva, ja ennen kaikkea: finnejä ei enää tule, ei yhden yhtä!! Välillä huomaan perinteisesti hyväihoisilla kavereillani, joilla ei ole aknea, finnin siellä, toisen täällä. Nyt minä olen se, jolla ei ole finnejä.
Sain täydellisen ihon
5
282
Vastaukset
- kokeilen
Siis ennen kosteusvoidetta?? Luulisi, että olisi toisin päin.
- Peaches
Ennen kosteusvoidetta laitetaan Basiron. Basironin annetaan imeytyä n. 15 minuuttia ennen kuin kosteusvoide lisätään. Lueskelin tätä palstaa ja huomasin, että täällä on ketju samasta hoitomuodosta otsikolla "Tämä toimii: The Regimen". Kannattaa sieltä lukea ohjeita ja aineita tarkemmin. Mutta siis mitään ei tarvitse tilata ulkomaisista nettikaupoista kalliilla hinnalla, vaan vastaavat toimivat tuotteet löytää suomalaisista apteekeista.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla. - maybe someday
Peaches kirjoitti:
Ennen kosteusvoidetta laitetaan Basiron. Basironin annetaan imeytyä n. 15 minuuttia ennen kuin kosteusvoide lisätään. Lueskelin tätä palstaa ja huomasin, että täällä on ketju samasta hoitomuodosta otsikolla "Tämä toimii: The Regimen". Kannattaa sieltä lukea ohjeita ja aineita tarkemmin. Mutta siis mitään ei tarvitse tilata ulkomaisista nettikaupoista kalliilla hinnalla, vaan vastaavat toimivat tuotteet löytää suomalaisista apteekeista.
Kannattaa ehdottomasti kokeilla.Heippa! Omistan (valitettavasti) aika voimakkaan aknen. Näin telkkarissa paljon Basironin mainoksia, luin netistä sen kehuja ja päätin kokeilla. Nyt kun purkin pohja häämöttää, eikä tuloksia näy, olen aika pettynyt koska odotin tältä aineelta paljon. Täytyy kai vain sitte todeta ettei mikää, aine/lääkekuuri poista akneani. On nimittäin tullut syötyä monenmoista lääkekuuria ja monia kymmeniä rasvoja on kokeiltu....ei auta! :'( Mutta onnea niille joilla edes joku aine auttaa, nauttikaa puhtaasta ihosta!!
- Näin on
Uskokaa jo että noista voiteista ei ole mitään apua! Peaches on basironin omistaja joka tulee tänne mainostamaan tuotettaan! Ainoa joka auttaa on roacuttan!!!!
- Vannon Basironin nimeen
Täällä toinen Basironin puolestapuhuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758