Jag är glad att min församling prenumerer på tidning åt oss.Kyrkpressen är fylld av intressanta artiklar.Man behöver inte vara speciellt "gudlig " för att gilla tidnigen.Jag tyckte mycket om reportaget om " bibliska frukter " med olika hälsosamma egenskaper.
Tack för Kyrkpressen.
4
125
Vastaukset
- anser jag
Kyrkpressen är faktiskt lika bra som många "vanliga " veckotidningar.
- GUDS ORD
Man undrar bara vart hela kyrkan är på väg,i många församlingar är arbetsförhållandena väldigt inflammerade.Prästerna slutar och andra får anmärkningar.Nu senast i Johannes församling i Helsingfors.
- porvoo /borgå
GUDS ORD kirjoitti:
Man undrar bara vart hela kyrkan är på väg,i många församlingar är arbetsförhållandena väldigt inflammerade.Prästerna slutar och andra får anmärkningar.Nu senast i Johannes församling i Helsingfors.
Jag är tacksam för att min församling prenumererar på Kyrkpressen.Intressant tidning.
- frivilligt nykter
porvoo /borgå kirjoitti:
Jag är tacksam för att min församling prenumererar på Kyrkpressen.Intressant tidning.
Iden här veckans Kyrkpressen var det en intressant artikel om nykterhet.Det är faktiskt jobbigt i sällskapslivet om man inte dricker alkohol,man måste alltid förklara och försvara varför man inte dricker.Jag tycker att det borde vara var och ens privatsak.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850