Jarrun varoitusvalo.

Evanda 2006

Evandassa alkoi jarrun varoitusvalo temppuilemaan niin että sammui normaalisti mutta syttyi sitten uudestaan ja sammui noin 5 km jälkeen. Tänään ei sitten enää sammunutkaan vaan palaa koko ajan. Jarrunestettä on Max merkkiin. Jarrut ja käsijarru toimii normaalisti. Vika on mulle mysteeri. Ens viikolla pääsen pajalle missä tutkivat mikä on vialla. Kysyn vaan onko jollain muulla ollut samanlainen vika?

7

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvailua

Olisikohan Evandassa jarrupalojen kulumisvaroitin eli jossain pyörässä palat loppu?

• Evanda 2006

Ei ole. Siinä on ns kirskuntavaroitus. Jarrupalat on hyvät mutta ens viikolla toivottavasti selviää kun palaa nyt koko ajan.

• tsekkaas tämä

Minulla temppuili valo joskus Fiiatissa. Avasin jarrunestesäiliön kannen ja herkistelin sitä anturia, mikä varottaa nesteeen vähyydestä. Eipä se mitään maksa jos testaisit sitäkin.

• Evanda 2006
        tsekkaas tämä kirjoitti:

Minulla temppuili valo joskus Fiiatissa. Avasin jarrunestesäiliön kannen ja herkistelin sitä anturia, mikä varottaa nesteeen vähyydestä. Eipä se mitään maksa jos testaisit sitäkin.

Täytyypä käydä kokeilemassa

• Evanda 2006
        tsekkaas tämä kirjoitti:

Fiiatin omistaja! TUHANNET KIITOKSET! Vika korjaantui sun neuvomalla tavalla. Tossa säästi vähintään 100€ kun ei tarvi viedäkkään pajalle. Tarjoisin kahvit jos sattuisit asumaan Kotkan nurkilla!

• olepa hyvä
        Evanda 2006 kirjoitti:

Fiiatin omistaja! TUHANNET KIITOKSET! Vika korjaantui sun neuvomalla tavalla. Tossa säästi vähintään 100€ kun ei tarvi viedäkkään pajalle. Tarjoisin kahvit jos sattuisit asumaan Kotkan nurkilla!

Hyvä kun vika löytyi!

• Evanda 2006

Varoitusvalosta vielä. Viikonlopuna varoitteli uudestaan ja tänään käytin korjaamolla ja Työnjohtaja tuli itse kurkkaamaan pellin alle. Sanoi heti että nestettä pitää olla pikkasen yli Max merkin niin ei valo vilku. Onneks mulla oli purkki Dottia paksissa ja pomo kaatoi pienen lorauksen sinne ja kas kummaa vroitusvalo sammui. Ei ottanut mitään maksuakaan siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      104
      2617
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      101
      1677
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1515
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      14
      1226
    5. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      22
      1028
    6. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      963
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      44
      921
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      119
      896
    9. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      336
      820
    10. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      813
    Aihe