Mistäköhän saisi bensaa kestävää 1-2mm paksua kumilevyä josta voisi näprätä tiivisteitä bensatankin korkkeihin? Noissa muovisissa halpistankeissa aivan kelvottomat.
bensatankin kumitiiviste?
5
2927
Vastaukset
- Jäbä duunaa
Noo Etrasta, "teollisuuspuolelta" hommasin itse, tosin kiinteän diesel- tankin manusluukkuun. Ostamani taisi olla kyllä 3-4 mm mutta mielestäni pitänyt nesteet ja hajut hyvin. Eikä pieni pala maksanutkaan juuri mitään.
- osaatko miettiä ??
Taitaa olla pensaa aivoissasi !!
Jälleen kerran joku onneton luulee että me kaikki asutaan ALATÖLVIÖLLÄ. Mistä helvetistä me tiedetään missä siellä on joku kumikauppa. Pöljä - bensaa suonissa..
Ihan tässä virutaan kehäkolmosen sisäpuolella, lisäksi useimmilla ketjuilla on nettimyymälät, että kyllä monet vinkit ovat päteviä koko maassa. Näin keväällä bensa tuppaa nousemaan päähän asti, mutta hyvät vinkit kelpaa edelleen, pitää sieltä Etrasta kysyä.
Ongelmahan on laaja, noita halpistankkeja lienee maassa kymmenin tuhansin ja kaikissa se korkkitiiviste vuotaa.- Halpatankki
Mulla on kanssa halpismuovitankki ja korkki on vuotanut alusta saakka, sen siitä saa kun ostaa biliksestä. Ei se vuoto niin paljon tosin haittaa että jaksaisin lähteä reklamoimaan asiasta.
- Anonyymi
Joo aatelin ruiskusuuttimien vanhojen tiivisteiden alle värkätä 1-2mm kumilevystä "väliaikaiset" tiivisteet uusii alapää tiivistei orotelles et pääsis pensas veroo maksaa (: tv yli viikon kestää tulla tivarit Saksasta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro14810334Netta pelkäsi Maisan nappaavan kauramiljanäärin
Samanlaisia naisia tuntuvat muutenkin olevan. Tietää kertoa: https://www.seiska.fi/rikos/kauramiljonaari-jp-kukkosen-ne882543Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata901255Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis1121135Netta Kukkonen perustelee varkauksiaan sillä että
hän on nuorenpana syyllistynyt rikoksii, viimeisimmät rikokset ovat vuodelta 2022. Onko hän vuodessa vanhentunut 20 vuot71099Tietäisinpä mitä sinä haluat
Annat vihjeitä, että haluaisit kenties lähentyä, mutta jos otan askeleen lähemmäs, saan osakseni vain torjuntaa. En tied38819Sanna Marinin kaunis keltainen asu sai tuulipuvut haukkomaan henkeä ihastuksesta!
Syrjäseuduilla huokailtiin Sannan upeaa pukuvalintaa, kaunis keltainen asu sopi hienosti Sannalle ja erottui hyvin jouko282812Jokim vigelius tanssi miehensä kanssa linnan juhlis
Joo, alkaa tuntumaan siltä että lähes kaikki persumiehet on "niitä miehiä".109810Oliko linnaan lähetetty Kakkos-Hassinen yksi Venäjän hybridivaikuttajista?
Jälkikäteen on TV-kameroiden ja Linnan turvakameroiden tallenteilta selvinnyt että nimellä 'Mikko Hassinen' esiintynyt m41804Eikös viha ja rakkaus
Kulje käsikädessä? Ihan vain mietin asiaa kun olit tärkein ystävä minulle ja samaan aikaan en tykkää yhtään mitä sanoit89778