Mistä ihmeestä tällainen voi johtua? Mulla on ollut jo muutaman viikon todella oudon kevyt/painoton/leijuva olo koko kehossa, aivan kuin mulla ei olisi kroppaa ollenkaan. Pääkin tuntuu oidon kevyeltä ja "olemattomalta". Samalla tuntuu pientä huimausta, ikään kuin taustalla. Ei kuitenkaan ole kiertävää tai pyörryttävää, vaan sellaista epämääräistä. Tunne tuntuu kaikissa asennoissa. Korvissakin tuntuu jotenkin erikoiselta, vaikken usko niiden olevan tukossa. Olo on muutenkin hieman tokkurainen kaiken aikaa.
Voiko mitenkään olla niska-hartioista johtuvaa? Mulla ainakin on niska, kaulan lihakset, rintakehän lihakset, hartiat ja yläselkä aivan jumissa.
Mulla on ollut tällaista tunnetta ennenkin, muutama vuosi sitten, mutta meni joko pois tai tuntui todella lievänä.
Kevyt ja painoton olo koko kehossa
hmmmmmmmmm
0
664
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819