Graviola

viola biflora

Onko kokemuksia Graviolasta. Onko siitä apua CFS:ään? Millaisia sivuvaikutuksia siitä voi saada?

12

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huijarit.

      Ai, taas uusi kaiken mullistava hedelmä, mihin tätä enää tarvitaan, Noni hedelmänhän piti parantaa kaikki sairaudet ?

      Näille huijauksille ei loppua näy ennenkuin tulee joku laki niiden lopettamiseksi, toivottavasti mahdollisimman pian.

    • viola biflora

      Kiitos vastauksistanne. Onko kellään Graviolaa käyttäneellä kokemuksia sivuvaikutuksista? Olen saanut joistain luontaislääkkeistä pahoja haittavaikutuksia. Se ei ole läheskään niin paha asia, jos Graviolasta ei ole apua, mutta jos siitä tulee pahoja sivuoireita.

      • Juup.

        --Graviolalla on haittavaikutuksia, kuten mahdollisesti lisääntynyt riski saada Parkinsonin taudin oireita. Rottakokeessa ei kuitenkaan löydetty toksisuutta. Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä ja suolistossa, mikä voi johtaa infektioihin pitkässä käytössä. Graviola alentaa verenpainetta, joten sitä ei pidä juoda sellaisten, joilla on alhainen verenpaine. Verenpainelääkkeeksi näistä luonnontuotteista ei ole, koska vaikutus vaihtelee hallitsemattomasti--


      • No mitäs tuosta.
        Juup. kirjoitti:

        --Graviolalla on haittavaikutuksia, kuten mahdollisesti lisääntynyt riski saada Parkinsonin taudin oireita. Rottakokeessa ei kuitenkaan löydetty toksisuutta. Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä ja suolistossa, mikä voi johtaa infektioihin pitkässä käytössä. Graviola alentaa verenpainetta, joten sitä ei pidä juoda sellaisten, joilla on alhainen verenpaine. Verenpainelääkkeeksi näistä luonnontuotteista ei ole, koska vaikutus vaihtelee hallitsemattomasti--

        --Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä--

        Eli tällä saat pysyvän pil luhiivan.


      • viola biflora
        No mitäs tuosta. kirjoitti:

        --Antimikrobiset ominaisuudet saattavat tappaa hyvätkin bakteerit iholla, emättimessä--

        Eli tällä saat pysyvän pil luhiivan.

        Ok, jos Graviola laskee verenpainetta, niin taitaa olla viisainta unohtaa sen kokeilu. Itselläni on muutenkin matala verenpaine.


      • kokemusta.
        viola biflora kirjoitti:

        Ok, jos Graviola laskee verenpainetta, niin taitaa olla viisainta unohtaa sen kokeilu. Itselläni on muutenkin matala verenpaine.

        Kyllä sitä voi käyttää pienellä annoksella, vaikka onkin matala verenpaine. Itse olen käyttänyt ja mulla matala verenpaine. Mutta vaikutukset havaitsee kukin itse, jos niitä on. Kannattaa tarkistaa vitamiinit, että saako niitä riittävästi, niin ja e-epa- kalaöljykapselit!


      • viola biflora
        kokemusta. kirjoitti:

        Kyllä sitä voi käyttää pienellä annoksella, vaikka onkin matala verenpaine. Itse olen käyttänyt ja mulla matala verenpaine. Mutta vaikutukset havaitsee kukin itse, jos niitä on. Kannattaa tarkistaa vitamiinit, että saako niitä riittävästi, niin ja e-epa- kalaöljykapselit!

        Kiitos, näitä käytännön kokemuksia juuri toivonkin tänne. Omega-rasvahappoja syön säännöllisesti. Koitan myös muuten syödä monipuolisesti ruokaa ja rasvaista kalaa pari kertaa viikossa. Vitamiinejakin syön tämän lisäksi, vaikka ihanteellista varmasti olisi, jos ne saisi monipuolisesta ruoasta.


    • herbbiss

      Suosittelen www.iherb.com Huomattavasti edullisemmat hinnat kuin Suomessa ja tulee pienillä postareilla kotiovelle parissa viikossa. Jos käyttää ekan tilauksen yhteydessä koodia PEK241 niin saa 5 Dollarin alennuksen. Erityisesti suosittelen Suomessakin myytäviä Solgaria, Now Foodsia yms. Kannattaa kokeilla!

      • Hiivaaaaaaaaaa

        Tuleeko noistakin hillupiiva ?


      • Toopet.
        Hiivaaaaaaaaaa kirjoitti:

        Tuleeko noistakin hillupiiva ?

        Nonihedelmällä ei siis ollutkaan mitään vaikutusta mihinkään ja täytyi keksiä uusi taikahedelmä jota markkinoida hyväuskoisille, innolla odotetaan mikä tulee seuraavaksi.

        Kuinka paljon teitä voi vedättää ? rajattomasti vai ?


    • graviola

      Soursop prevents Cancer

      Soursop helps in decreasing the level of epidermal growth factor receptor and thus prevents the development of breast cancer cells. It also contains acetogenins which are anti-carcinogenic compounds and aid in inhibiting nicotinamide adenine dinucleotide oxidase of cancer cell.

      http://graviolateam.blogspot.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe