En löytänyt googlesta tietoa tästä..minulla on muutaman päivän ajan tullut ulosteen mukana oranssia limaa, se on kuin hyytelöä ja yleensä ulosteen seassa, vatsanikin on ollu vähän kipeä pari päivää, aluksi sitä tuli vähän mutta tänään tuli oikein iso möykky...ei kai vi-siblin aiheuta tuollaista.. onko muilla samanlaista ollut koskaan ja mistä vois johtua..
Vastaukset 4
- x_70
Kyllä se voi johtua siitä, jos ei ole kyse esim. viruksesta => jätä pois kokeeksi muutamaksi päiväksi
- serua
voi olla et visiblin vaan aiheuttaa pahempaa ummetusta sulle. kaikille visiblin tyyppinen kuitu ei sovi. tosin suolella kai kestää tottoua siihen ja jos ei juo tarpeeksi kuitu on tosi paha suolelle.
- huhhh
ummetus saa suolen erittämään limaa joskus kirkasta joskus oranssia!
- Anonyymi00004
Selvisikö että mistä johtui? Mulla on alkanut olla nyt samaa oranssia limaa ulosteessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479