En löytänyt googlesta tietoa tästä..minulla on muutaman päivän ajan tullut ulosteen mukana oranssia limaa, se on kuin hyytelöä ja yleensä ulosteen seassa, vatsanikin on ollu vähän kipeä pari päivää, aluksi sitä tuli vähän mutta tänään tuli oikein iso möykky...ei kai vi-siblin aiheuta tuollaista.. onko muilla samanlaista ollut koskaan ja mistä vois johtua..
Vastaukset 4
- x_70
Kyllä se voi johtua siitä, jos ei ole kyse esim. viruksesta => jätä pois kokeeksi muutamaksi päiväksi
- serua
voi olla et visiblin vaan aiheuttaa pahempaa ummetusta sulle. kaikille visiblin tyyppinen kuitu ei sovi. tosin suolella kai kestää tottoua siihen ja jos ei juo tarpeeksi kuitu on tosi paha suolelle.
- huhhh
ummetus saa suolen erittämään limaa joskus kirkasta joskus oranssia!
- Anonyymi00004
Selvisikö että mistä johtui? Mulla on alkanut olla nyt samaa oranssia limaa ulosteessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092300Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???26954- 71902
- 103896
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha568830- 82728
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76670Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik25624- 64606