Onko kellään kokemuksia Gerflor Texline - tekstiilipohjaisesta muovimatosta ?
Ajattelimme laittaa sellaista keittiöön, kun kaikesta huolimatta korkin vedenkestävyys mietityttää.
Gerflor Texline - tekstiilipohjainen muovimatto
3
1635
Vastaukset
- Pehmovinyyli
Kokemuksia löytyy.
Meillä 3 koiraa ja siksi ei parketti oikein toimi meille. Laminaatti on liukas ja kova. Vinyylikorkissa hinta nousee jo tuplaten ja ihan lukkoponttivinyyli jää myös turhan kovaksi.
Päädyttiin sitten texlineen ja ei ole kaduttanut hetkeäkään.
Mukavan pehmyt ja lämmin. Hyvin on kestänyt 35kg painoisen koiran remuamisetkin.
Helppo pitää puhtaana ja löytyi meille passeli kuosikin.
Lukkoponttitavaraan verrattuna sokkeloiseen tilaan asennus voi olla haastavaa.
Suorakaiteen muotoiset huoneet helppo laittaa itsekkin. On vain tarkkana leikkaamisen kanssa.
Texlinesta löytyy myös lujempi HQR mallisto. Hinta on muutaman euron kalliimpi. Tätä harkittiin, mutta ollaan ihan perus texlinella pärjätty.
Rohkeasti vaan mattoa laittamaan. Täällä tulee seuraaviinkin asuntoihin texlinea!Moi, onko edelleen perus Texline kunnossa? Olen lattiaa laittamassa ja näiden välillä pähkäilen. Siihen ei siis tule koiran kynsistäkään jälkiä?
- Anonyymi
jussi1969 kirjoitti:
Moi, onko edelleen perus Texline kunnossa? Olen lattiaa laittamassa ja näiden välillä pähkäilen. Siihen ei siis tule koiran kynsistäkään jälkiä?
Nyt pari vuotta asuttu, ja hyvässä kunnossa on. Jos ei moppaa viikoittain, jää koirista kaikkea mähmää lattiaan. Suhteellisen karkea on tuo pinta kuviointi. Mutta lähtee kyllä puhtaaksi kärsserin lattiapesurilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984