Kun Jyväskylä on päättänyt että ei osallistu laajakaistahankkeeseen.
Tulee isommat laskut noin mökit lentää ja autot ja mökit lähtee ;D
Noh lähtikö jo shekki vai mökki ja vene?
5
222
Vastaukset
- hankkikaa ite
Jykylän ei kuulu rahottaa junttikylän laajakaista hanketta
- mökitrahaksiheti
Kuuskaistasta tuli Kolmikaista, eli: Kannonkoski, Karstula ja Kyyjärvi, kaikki rahoitus heiltä. Kaikki muut ovat ulkona.
- yhdessäpäivässä
Kun pankki nostaa eräänntyneitä korkojaan, ei ole paljon merkitystä, siinä, mökki ja vene lähti, ehkä jopä toimeentulosikin D
- joorahallaeisaa
Joo siinä ei paljon kahden kympin hirsimökki paljon paina, vaikka neliölitä olisi 100 D
Korotkin tekivät, no ei korot mutta uudelleenrakennusyritykset, ja palkat.
Voi kyllä unohtaa tuon koko kuuskaistan, ja viedä vaikka vankilaan tätä suunnitelleen insinöörinkin, vastaamaan teoistaan, ellei nyt heti miljoonia löydy käteistä maksaa tekosistaan.
Jyväskylän porukat jos olisivat lähteneet rahoittamaan, tilanne olisi ollut täysin sama: rahalla ei saa, mutta tietoliikenne kulkee. - konnevedenrikollidse
Poliisi ilmoitteli että sarjamurhaaja oli jooh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle984622Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493162Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852909- 791667
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411470450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021264- 15997
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40911Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah25900- 184884