Miten pystyy huijaamaan yliopiston tenteissä niin ettei jää kiinni?
Tenteissä huijaaminen
7
1168
Vastaukset
- Takuuvarma keino
Kirjoittamalla suoli24 palstoille idioottimaisia kysymyksiä.
- Näitä on nähty
Jotkut ovat käyttäneet äärimmäisen kieroja mentelmiä tenteissä selviämiseen: opetelleet tenttialueen niin hyvin, että heitä ei saa kiinni osaamattomuudesta millään kysymyksillä.
- Ma(i)steri
Tuo viimeinenhän on epäreilua niitä kohtaan, joita ei huvita valmistautua tentteihin. Todella raukkamaista.
- Vaihtoehtoja on
Toinen mahdollisuus on olla niin luonnonfiksu ja hallita niin laajat yleistiedot, että tenteistä selviää läpi lukematta. Näitäkin on nähty.
- Tri Yes
Yliopisto on onneksi täysin vapaaehtoinen laitos, eikä tentteihin näin tarvitse valmistautua, jos ei halua. Tosin yliopistokaan ei silloin halua antaa loppututkintotodistusta.
- ehkäehkä
Miten niin huijaamaan? Tuli nyt mieleen vain sellainen, että lähetä tenttiin puolestasi joku, joka osaa tenttialueen paremmin kuin sinä itse. Lainaa kaverille omat henkilöpaperisi. Ei niitä niin tarkkaan syynätä. Mikä olisi tentin aihe? Minä ehkä voisin tulla. Korvausta vastaan tietenkin.
- On näitä
Samaan aikaan opiskelleista identtisistä kaksosista ei tietenkään koskaan tiennyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305607
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112431- 1862189
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631683Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan701460Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321384Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711234- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2171144