Lapsilla tuolit ja pöydät ovat ns.nomaalin kokoisia, siis mitä kotonakin on, aikuisille mitotettu.Kokemuksia ja mielipidettä.
Mitä ajattelette?
5
242
Vastaukset
- JHY
Oikein hyviä ovat.
- Toisin ajatteleva
Voitko kertoa kokemuksesta mikä on hyvää?
- JUKKoS
Toisin ajatteleva kirjoitti:
Voitko kertoa kokemuksesta mikä on hyvää?
Mitenköhän ne Lapset kotonaan pärjäävät, kun kaikilla ei varmasti ole niitä "lasten-kalusteita" kotona... Huoh, miksi siis tämä olisi sen enempää ongelma päiväkodissa, kun kotonakin pärjätään ilman?
- Putoilevatko
JUKKoS kirjoitti:
Mitenköhän ne Lapset kotonaan pärjäävät, kun kaikilla ei varmasti ole niitä "lasten-kalusteita" kotona... Huoh, miksi siis tämä olisi sen enempää ongelma päiväkodissa, kun kotonakin pärjätään ilman?
Pääsevätkö he tuolille ja pois ilman apua,eli omatoimisesti menevät pöydän äärelle puuhailemaan?
- hyvin toimii
No en kyllä ymmärrä mikä siinä on ongelmana.
Pienimmät istuu syöttötuoleissa ja vähän isompien on joka tapauksessa opittava istumaan tavallisella tuolilla tavallisen pöydän ääressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201