Eli tilanne on se että saimme unelmien talon halvalla paapaltani joka halusi pitää talon suvussa mutta ei itse enää jaksanut hoitaa pihaa jne muuttaa ulkomaille. No emme voineet aviomieheni kanssa kieltäytyä tarjouksesta ja nyt meillä onkin 5h k mutta ongelma on ettei meillä ole kahdelle ylimääräiselle huoneelle VIELÄ käyttöä sillä meillä ei ole lapsia. Yritämme kyllä lasta mut semmoista ei ole vielä siunaantunut.
no mutta itse kysymys on että miten sisustaisitte kaksi ylimääräistä huonetta (molemmat n. 10 neliötä)??
tylsää pitää tyhjiä huoneita jotka on kumminkin varastoiksikin liian isoja. Yhdestä huoneesta siis teimme vierashuoneen jossa pidämme tietokonepöytää, mutta kaksi huonetta on vielä vailla tarvetta.
kiitos ideoista!:)
ylimääräiset huoneet
rantatonttilaiset
3
121
Vastaukset
- huhtoja-hannu
Mietin vaan... Rätkäiseeköhän verottaja lahjaveron jos kaupat on tehty alle käyvän hintatason?
- rantatonttilaiset
Anyone? :)
- Olisipa mullakin!
Minä tekisin toisesta kuntoiluhuoneen (kuntopyörä keskelle lattiaa riittää, vaikka sitten telkkari seuraksi) ja toisesta joko lukemishuoneen (laiskanlinna, rahi ja jalkalamppu) tai käsityöhuoneen (ompelukone, saumuri, sovitusnukke ja kaikki muut miljardi tavaraa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522127
- 622042
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131561- 621372
- 501339
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41855Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90727Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118717Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40653