Hei!
Olen 12-vuotias tyttö, ja utelen, että mikä liittyisi vappuun? Sillä minä (ja oppilaista vain ja ainoastaan minä) teen koristeita discoihin, ja tällä kertaa olisi aiheena vappu. Siis onko kenelläkään ideoita? Ajattelin, että tekisin naamareita sinne seinille (pöllien koulusta tavaraa tietenkin [pöllien opettajan luvalla]), mutta mitä muuta? Olkaa kilttejä ja vastatkaa järkevästi.
Disco
9
143
Vastaukset
- hmm...
Jaa a
- Koristekriisiläinen
Oon myös miettiny, jos ripustaisi tekopeniksiä katosta roikkumaan.
- Koristekriisiläinen
En nyt sattumoisin ole, mr. Trolli ;)
- 16+2
Etkö ole koskaan vapputorilla käynyt? Heliumpalloja, serpentiiniä ja vappuhuiskia on aina joka paikka väärällään, ja herramunjee sitä siivoa seuraavana aamuna kun darrassa herätään ja mietitään mitä tuli tehtyä. :D
- Koristekriisiläinen
Sä voit kuule työntää ne huiskat persiisees!
- 16+2
Koristekriisiläinen kirjoitti:
Sä voit kuule työntää ne huiskat persiisees!
En tiedä onko trolli vai oikea aloittaja, mutta ihme on kun ensin tullaan vinkkejä aneleen ja seuraavassa hetkessä ollaankin jo niin butthurt että. Taisi huiska käydä oman perseesi kautta? :D
- Koristekriisiläinen
Jaa-a nyt joku trolli tuli pilaamaan mainettani :'D Jätetään hänet rauhaan, pitäköön sitä huiskaa takamuksessaan ihan yksikseen ;)
Hmm... Voisin toki kokeilla tehdä jonkin sortin huiskia, keppejä vain pihalta, hieman maalia pintaan ja koulusta jotain silkkipaperin tapaista :D- Koristekriisiläinen
sullako mainetta? in your dreams bro...
- Koristekriisiläinen
Koristekriisiläinen kirjoitti:
sullako mainetta? in your dreams bro...
Ainakin enemmän kuin sulla :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315753
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus135175- 1972449
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661820Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan801813Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike361509En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761457Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141395viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241234- 941205